برای میزبانی مسابقات لیگ برتر؛

نمایندگان فدراسیون فوتبال از ورزشگاه تختی جم بازدید کردند + تصاویر

نمایندگان فدراسیون فوتبال از ورزشگاه تختی جم بازدید کردند + تصاویر

تاورتا؛عصر امروز نمایندگان فدراسیون فوتبال از ورزشگاه تختی جم بازدید کرذند.

در پایان بازدید نشستی با حضور نمایندگان فدراسیون فوتبال و فرماندار شهرستان جم در خصوص تمهیدات لازم جهت برگزاری مسابقات لیگ برتر در شهر جم گرفته شد.

به گزارش تاورتا به نقل از روابط عمومی هیئت فوتبال جم، فرماندار جم در نشست با نمایندگان فدراسیون فوتبال با بیان اینکه هر موفقیتی در حوزه فوتبال جم مرهون همدلی و همراهی همه مردم و مسئولان است افزود: برگزاری مسابقات تیم پارس جنوبی جم در لیگ برتر در جم در کنار انتخابات، اولویت اول من در شهرستان است.

فتح الله نوروزی با بیان اینکه استاندار بوشهر، مدیران نفت و گاز، متولیان ورزش شهرستان، هواداران جم، استان بوشهر و شهرستان های جنوب کشور حامیان تیم پارس جنوبی جم هستند گفت: از تمام ظرفیت شهرستان برای آماده سازی برگزاری رقابت ها در جم بهره خواهیم برد و با توجه به پیشینه برگزاری رقابت های خانگی تیم فوتبال پارس جنوبی جم و برنامه ریزی دقیق انجام شده، اولویت اول و آخر ما در برگزاری مسابقات، شهرستان جم است.

وی افزود: ورزشگاه جم از کیفیت خوبی برخوردار است و از ورزشگاه های خوب کشور است و قطعا با رفع برخی نواقص، می توان از این ظرفیت در میزبانی های مهم نه تنها در لیگ برتر که در سطوح بالاتر نیز استفاده کرد.

نوروزی ادامه داد: امروز در حوزه ورزش در دولت تدبیر و امید جهش بزرگی در جم رخ داده است و پارس جنوبی جم در این نشاط اجتماعی تاثیرگذاری بالایی داشته و خواهد داشت و نباید این نشاط اجتماعی و حیات ورزش در شهرستان و استان تضعیف شود.

وی خاطر نشان کرد: جم در عرصه اقتصاد کشور، با میزبانی چندین هزار خانوار عزیز صنعت نفت و قرار گرفتن به عنوان مرکز استراتژیک تولید کشور استحقاق بیش از این ها را دارد و معتقدم با هماهنگی و همراهی بسیار مطلوبی که در وزارت نفت و شهرستان وجود دارد هر نقصی رفع خواهد شد.

فرماندار شهرستان جم اظهار گرد: در بحث امنیت ورزشگاه همانگونه که در مسابقات لیگ یک و برگزاری باشکوه جشن قهرمانی شاهد بودیم تدابیر لازم اتخاذ شده و در مسابقات آتی به دلیل حساسیت مسابقات با برنامه ریزی دقیق تر شاهد فضایی با آرامش بالا خواهیم بود.

وی در پایان گفت: باز هم تاکید می کنم اولویت اول و آخر برای میزبانی، جم است و انتظار داریم با فضای بسیار خوبی که در جم و استان وجود دارد نگاه مثبت در سطح فدراسیون در خصوص میزبانی جم تقویت شود.

 

 

 

 



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *