آیین کلنگ‌زنی پروژه احداث سرای محله و کتابخانه در شهر جم با تاکید بر اهمیت فرهنگ و هنر برگزار شد

آیین کلنگ‌زنی پروژه احداث سرای محله و کتابخانه در شهر جم با تاکید بر اهمیت فرهنگ و هنر برگزار شد

آیین کلنگ‌زنی پروژه احداث سرای محله و کتابخانه شهر جم با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جم و مدیرکل کتابخانه‌های استان بوشهر، برگزار شد. این پروژه با توجه به نگرش مثبت شهرداری و شورای اسلامی شهر جم نسبت به ارزش فرهنگ، هنر و اهمیت کتابخوانی، در محله خواجه احمدی با مساحتی بالغ بر ۸۴۰ متر مربع و با اعتباری برابر ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان احداث خواهد شد.

شهرداری و شورای دوره ششم شهر جم، توجه ویژه‌ای به فرهنگ، هنر و تاریخ شهر و شهرستان داشته‌اند. قبل از اقدام به ساخت سرای فرهنگ و کتابخانه، ترمیم و ایمن سازی حمام محمد علی خان پریشان و محوطه‌سازی مقبره فاضل و حمام پریشان انجام شده است. همچنین، احداث موزه تاریخ و فرهنگ شهر و شهرستان نیز در مسیر پیشرفت و تکمیل قرار دارد.

با آغاز این پروژه، شهر جم یک مرکز فرهنگی و هنری بزرگتر خواهد داشت که به مردم شهر و شهرستان امکان دسترسی به منابع فرهنگی و دانش را فراهم می‌کند. این پروژه می‌تواند به توسعه فرهنگ کتابخوانی و ارتقای سطح فرهنگی جامعه کمک بسیاری نماید و نشان از تعهد و توجه شهرداری و شورای شهر جم به توسعه فرهنگی و هنری منطقه است.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *