شرکت های مستقر منطقه در توسعه فضاهای آموزشی در شهر جم مشارکت جدی و فوری داشته باشند

<em>شرکت های مستقر منطقه در توسعه فضاهای آموزشی در شهر جم مشارکت جدی و فوری داشته باشند</em>

سجادی رئيس شورای اسلامی شهر جم در گفتگو باتاورتا گفت : ظرفیت مدارس شهر جم به گونه ای است که قطعاً در مهرماه ۱۴۰۲ آموزش و پرورش با مشکل جدی برای ثبت نام از دانش‌آموزان مواجه خواهد شد .
رئیس شورای شهر جم گفت : با توجه به اسکان پرسنل شرکت ها در شهر جم ، می بايست هلدینگ ها و مديران عامل شرکت ها ، رفع مشکل و معضل کمبود فضای آموزشی در شهر جم را در اولويت برنامه های خود لحاظ نمایند.
سجادی ضمن تشکر از فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بخاطر پیگیری ها گفت : در سال گذشته نشستی با حضور نماینده مردم در مجلس و معاون وزیر آموزش و پرورش و رئيس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در فرمانداری تشکیل شد و مقرر گردید که در شهر جم ۲ باب مدرسه ساخته شود و پروژه های نیمه تمام تکمیل و به بهره برداری برسد ، متأسفانه علیرغم پیگیری های مکرر مصوبات جلسه در خصوص شهر جم بر زمین مانده است.
چرا نسبت به شهری که مرکز شهرستان است و بیش از نیمی از جمعیت شهرستان را در خود جای داده است ، کم لطفی می شود؟؟

چرا اداره کل نوسازی استان نسبت به شهر جم کم توجه شده است؟؟؟

رئيس شورای اسلامی شهر جم با اشاره به ادامه تحصیل دانش آموزان ساکن شهر در روستاهای مجاور گفت : آیا این درست است که دانش آموزان ساکن در شهر جم ، مخاطرات را به جان بخرند و برای ادامه تحصیل به روستاهای مجاور آمد و شد کنند ؟؟!!

سجادی گفت : از استاندار بوشهر، نماینده مردم ، مديران عامل شرکت ها ، مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان و سایر مدیران ذیربط می خواهیم که تدابیر لازم بیندیشند و در این خصوص ورود عاجل و لازم داشته باشند .

رئيس شورای اسلامی شهر جم افزود : نرم بالای کلاس ها در شهر ، موجب شده که کیفیت آموزش تنزل یابد .

وي در پايان اظهار داشت: قطعاً با روند فعلی و بی تفاوتی نسبت به این موضوع مهم ( کمبود فضای آموزشی ) تبعات جبران ناپذیری گریبانگیر مدارس و آموزش و پرورش شهرستان خواهد شد .



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *