برای نخستین بار در جهان:

اهتزاز پرچم کشور در مسابقات جهانی روسیه توسط بانوی جمی

اهتزاز پرچم کشور در مسابقات جهانی روسیه توسط بانوی جمی

برای نخستین بار در تاریخ آرایشگری ایران، تیم زیبایی منتخب کشورمان متشکل از ۴۰ هنرمند آرایشگری در رشته های شنیون، میکاپ، رنگ و کوتاهی ناخن و کوتاهی مردانه با ۱۰ نفر هییت همراه به رهبری حکیمه بخشی موسس آکادمی بخشی پا به استیج بین المللی برای رقابت با کشورهای صاحب نام و مدعی در رشته های تخصصی گذاشت.
مریم کمالی مدیر سالن زیبایی آریستا پالیز(عروس باغ) شهر جم در گفتگو با خبرنگار تاورتا ضمن بیان مطلب فوق گفت:
آرایشگری در نگاه اول یک هنر است و لازم است مسوولین ضمن پذیرش این باور، نسبت به رفع مسائل و مشکلات قشر پرتلاش صنف بانوان آرایشگر جدیت بیشتری نشان دهند.
مریم کمالی که به عنوان یک بانوی موفق جنوبی در تیم ۴۰ نفره اعزامی به مسابقات جهانی سوچی در کشور روسیه حضور داشت به خبرنگار ما گفت: تیم بانوان آرایشگر ایران در میان بهت و حیرت نمایندگان ۲۷ کشور بزرگ و تراز اول جهان توانست با تلاش و عزمی راسخ مقام اول جهان را کسب کند.
وی افزود: در فستیوال جهانی سوچی نمایندگان ۲۷ کشور برجسته جهانی در حوزه آرایشگری از جمله کشور های آمریکا، ایتالیا، روسیه، قزاقستان و… حضور داشتند که رقابت ها از سطح بسیار بالا و سنگینی برخوردار بود.
هنرمند موفق جنوبی با اشاره به تلاش های شبانه روزی تیم منتخب کشورمان در این مسابقات، افزود: به لطف الهی توانستیم با اثبات توانایی و کارآمدی بانوان کشورمان بخصوص بانوان جنوبی و جمی، پرچم جمهوری اسلامی ایران را در کشور روسیه به عنوان قهرمان مسابقات جهانی به اهتزاز در آوریم.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *