ایران‌ایر مسافرانش را تهدید کرد !

مسافران پرواز ۲۱۶ تهران-بیرجند هواپیمایی ایران‌ایر در اعتراض به خلف وعده این شرکت برای انجام پرواز فوق‌العاده در فرودگاه مهرآباد تجمع کرده و خواستار رسیدگی مسئولان به بلاتکلیفی خود هستند.
هواپیما1 ایران‌ایر مسافرانش را تهدید کرد !

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  یکی از مسافران پرواز شماره ۲۱۶ تهران-بیرجند ایران‌ایر اظهار کرد: ساعت پرواز ما به بیرجند ۷:۱۰ دقیقه صبح امروز بود که با اندکی تاخیر انجام شد. هواپیما تا بیرجند نیز رفت و تلاش کرد که در فرودگاه این شهر به زمین بنشیند اما موفق نشد و به دلایل علمی مورد ادعای خلبان به تهران برگشت.

وی با بیان این‌که پس از فرود هواپیما در فرودگاه مهرآباد، مسئولان ایران ایر با تهدید و تندی از مسافران خواستند که هواپیما را ترک کنند، افزود: خوشبختانه با درایت حفاظت سپاه فرودگاه مسافران آرام شدند و مسئولان ایران‌ایر با وعده وعید مسافران را راضی به پیاده شدن از هواپیما کردند.

وی با بیان این‌که ایران ایری‌ها قول دادند که مسافران را با پرواز فوق‌العاده به بیرجند منتقل می‌کنند، تصریح کرد: این در حالی است که مسافران را جلوی گیت نگه داشته‌اند و برخلاف قولی که دادند می‌گویند پرواز فوق‌العاده‌ای در کار نیست.

وی از عدم پاسخگویی درست و صحیح توسط مسئولان ایران‌ایر در فرودگاه مهرآباد انتقاد کرد.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *