رئیس شورای ائتلاف احزاب انقلابی استان بوشهر:

تاکنون از هیچ کاندیدی حمایت نکرده ایم/ به زودی از بین کاندیداهای مردمی و انقلابی نیروهای مورد حمایت خود را معرفی می کنیم

تاکنون از هیچ کاندیدی حمایت نکرده ایم/ به زودی از بین کاندیداهای مردمی و انقلابی نیروهای مورد حمایت خود را معرفی می کنیم

دکتر هاشمی فرد رئیس شورای ائتلاف احزاب انقلابی استان بوشهر در گفتگوی اختصاصی با تاورتا به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد.

_ شورای ائتلاف از چه احزاب و گروههایی تشکیل شده است؟

بسم الله الرحمن الرحیم
واعتصمو بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا
با سلام و تشکر از جناب عالی
جبهه ی ائتلاف نيروهاي انقلاب از مجموعه ی تشکل های ولایی و انقلابی ترتیب یافته که عبارتند از نمایندگان و مسئولان احراب استان ، دانشگاهیان، روحانیون، جوانان و بانوان محترم. به طور خلاصه باید گفت همه ی اقشار در این ائتلاف مشارکت دارند.

_ چرا تاکنون کاندید مورد حمایت خود را معرفی نکرده اید؟

نکته ی قابل توجه این است که کاندیدای انقلابی باید طی فرایندی با دقت و طمأنينه معرفی شود. در این فرایند نیروهای انقلابی و مردم حوزه ی انتخابیه نقش اساسی دارند.
قرار نیست ما کاندیدایی را بدون نگاه و نظر مردم و نیروهای انقلابی معرفی کنیم. نیرویی که به عنوان نامزد جبهه ی ائتلاف معرفی می شود منبعث از گزینش اولیه ی مردم است.
بر این اساس، این فرایند مراحلی دارد که باید پس از طی مراحل پیش بینی شده به مردم معرفی شود.

– شنیده هایی از حمایت شما از یک کاندید در جنوب استان شنیده می شود، آیا صحت دارد؟

ما تا کنون درباره ی هیچ کاندیدایی اظهار نظری نکرده ایم. چنان که گفتم باید مراحل کار به انجام برسد تا نامزد نیروهای انقلابی معرفی شود.

_ کاندید نهایی مورد حمایت شما در حوزه جنوب استان کیست؟

کاندیدای مورد نظر ما در حوزه ی جنوب، مانند دیگر کاندیداهایمان در سایر حوزه های استان، یکی از چهره های مورد توجه مردم و نیروهای انقلابی است که در آینده ی نزدیک به مردم عزیزمان معرفی خواهد شد.

 



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *