دختران دادرس هلال احمر جم قهرمان استان شدند/ جام دوباره به جم رسید

دختران دادرس هلال احمر جم قهرمان استان شدند/ جام دوباره به جم رسید

به گزارش تاورتا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان جم؛ یازدهمین دوره المپیاد آماده مرحله استانی در گروه دختران، با قهرمانی دادرسان دبیرستان بنت الهدی روستای باریکان پایان یافت.

احمد یزدانی رئیس شعبه جم ضمن تبریک به پاس کسب این افتخار بزرگ گفت: دادرس طرحیست مشترک که بین جمعیت هلال احمر و وزارت آموزش و پرورش اجرا می شود و به معنی دانش آموز آماده در روز های سخت است.

یزدانی افزود: در این مسابقات دانش آموزان با مهارت های ارزیابی مصدوم، احیای قلبی و ریوی، کنترل خونریزی، پانسمان و بانداژ، حمل مصدوم، اسکان اضطراری و اطفاء حریق آشنا می شوند و در قالب یک تیم ۱۴ نفره در سطوح شهرستانی، استانی و کشوری رقابت می کنند.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح تاب آوری دانش آموزان در مقابله با بلایا و حوادث احتمالی و افزایش سطح دانش و آگاهی آنهاست و ابراز امیدواری کرد بتوانند با تمرینات و تلاش بیشتر دختران دادرس در سطح کشوری هم موفق به کسب مقام های برتر شوند.

یزدانی در پایان ضمن تبریک مجدد به دانش آموزان، از مدیریت آموزش و پرورش، معاونین، مدیریت دبیرستان بنت الهدی و همکاران، سرپرستان، مربیان و مدرسان آموزشی، آتش نشانی شهرداری جم و اولیای همیشه همراه و صبور دانش آموزان تقدیر و تشکر کرد.


کانال تلگرام پایگاه خبری تاورتا
‏https://t.me/joinchat/AUqFWOWTVNtiOTQ8
آدرس صفحه اینستاگرام
https://instagram.com/tavarta



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *