تبعیض در تجلیل از معلمان مدارس دولتی و غیر دولتی در جم/مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ضمن عذرخواهی، قول جبران داد

<em>تبعیض در تجلیل از معلمان مدارس دولتی و غیر دولتی در جم/مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ضمن عذرخواهی، قول جبران داد</em>

از سری برنامه‌های نکوداشت مقام معلم، اداره آموزش و پرورش شهرستان جم در فرهنگ‌سرای شهرک توحید شهرستان میزبان حضور باشکوه معلمان شد تا به سهم خود قدردان تلاش و زحمات یکساله فرهنگیان شهرستان باشد.

با وجود تلاش‌های ستودنی اداره آموزش و پرورش برای برگزاری برنامه‌ای شایسته و درخور برای معلمان در اقدامی تعجب برانگیز در یکی از برنامه‌های تجلیلی در آیین نکوداشت روز معلم، معلمان مدارس غیردولتی جم نادیده گرفته شدند.

تبعیض آشکار در میزان پرداخت حقوق و مزایای معلمان مدارس دولتی و غیردولتی همواره از نکات قابل توجه و منجر به کاهش انگیزه برای معلمان غیردولتی بوده است.

اما به طور طبیعی انتظار می‌رود در مراسمی که با نام نکوداشت روز معلم تدارک دیده شده تمامی معلمان به معنای واقعی کلمه مورد تجلیل و تقدیر قرار گیرند.

با این تفاسیر در آیین نکوداشت روز معلم، اداره آموزش و پرورش شهرستان جم در اقدامی تعجب برانگیز و از روی تبعیض
در قرعه کشی کمک هزینه سفر مشهد مقدس معلمان مدرسه غیردولتی را نادیده گرفت که این موضوع منجر به آزرده خاطر شدن معلمان شده است.

به دنبال این تبعیض، مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم با صدور پیامی ضمن عذرخواهی به دلیل اشتباه صورت گرفته با دلجویی از معلمان مدارس غیردولتی قول جبران این اشتباه در فرصت مناسب داده است.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *