یادداشت،دلنوشته،دردنامه ویا...

در شهرک های مسکونی نفتی جم چه خبر است؟؟؟ مسئولین خاموش یا وامدار؟؟؟

در شهرک های مسکونی نفتی جم چه خبر است؟؟؟ مسئولین خاموش یا وامدار؟؟؟

سیدعظیم حسینی:

تاورتا؛ این مطلب را هر جور دوست دارید بنامید، دلنوشته، دردنامه، یادداشت و یا هرچیزی که دوست دارید. مینویسم و میدانم ممکن است برایم عواقب زیادی نیز در پی داشته باشد. اما می نویسم زیرا عهد کردم صدای مردم باشم و عمل کنم و شعار ندهم.

برای شروع این مطلب ابتدا باید توجه همه خوانندگان را به این امر جلب کنم؛ چرا بسیاری از مسئولین شهرستان ما در شهرک ها ساکن هستن؟؟؟

جواب مسئولین: زیرا ادارات موظف به تامین مسکن برای مدیران خود هستند و چون در جم منازل مسکونی برای مدیران نیست در شهرک های مسکونی نفتی سکونت می کنند.

حال سوالی دیگر از مسئولین:

در شهرستان هایی که شهرک های نفتی وجود ندارد مسئولینشان کجا ساکن می شوند؟؟؟

حالا که این چنین حساسیت مردم را می بینید آیا نمی شود شما نیز مانند شهرستان های بدون شهرک های نفتی عمل کنید تا مردم شما را از خودشان ببینند؟؟؟

در بین مردم بودن فوایدی چون لمس درد و آلام مردم در پی دارد، پس اگر با مردم هستید از همین امروز شروع کند. حساسیت مردم را درک کنید و عطای خانه، آب، برق و تلفن مجانی نفتی را به لقایش بخشید و همانند شهرستان های بدون شهرک های نفتی عمل کنید.

بوی نفت می دهید؛ بوی نفت را از خود دور کنید تا بوی ناب مردم را استشمام کنید.

آنوقت است که این مشکلات را درک می کنید و قطعاً در مقابلش مردانه قد علم خواهید کرد.

مشکلاتی چون:

استخدام خاموش ۱۵ نفر نیرو در مستغلات شهرک توحید. مشکل اشتغال نیست ، درد بیکاری ساکنین این شهرستان است و استخدام اقوام و آشنایان مدیران این واحد در شهرک ها و سکوت و بی خیالی( نخوانید همراهی) مسئولین شهرستان و استانی ما.

جالب اینجاست که مدیر سابق همین واحد بلافاصله بعد از بازنشسنگی در همین اداره به عنوان مشاور با حقوق و مزایای خوب مشغول به کار می شود. حال بگذریم از حقوق بالای بازنشستگی در شرکت ملی گاز که از حقوق بسیاری از کارکنان ادارات بالاتر است.

حتما میدانید که مدیر مجتمع مسکونی پارس همشهری و همزبان مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم است. از ما نشنیده بگیرید اما بروید و بررسی کنید در چند مدت اخیر در شهرک ها از چه قومیتی بیشتر استخدام شده و مدیریت گرفته اند؟؟؟

شنیده شده حسابدار برای امور مدارس شهرک ها نیز از همشهریان مدیر مجتمع مسکونی استخدام شده. آیا در شهرستان جم حسابدار بی کار نیست؟؟؟

شنیده اید در مجموعه ورزشی شهرک پردیس چه خبر است؟؟ از توهین به مربیان که بگذریم باید به اخراج نیروی باسواد بومی اشارهکنیم و جالبتر اینکه به جای همین نیروی اخراجی بومی به بهانه کمبود بودجه، خانمی از اصفهان با حقوق و مزایای بالا، هزینه خوابگاه، ایاب و ذهاب و… استخدام کردند؟؟؟

حتماً شنیده اید که مدیر ورزشی شهرک پردیس چه ظلم هایی در حق قهرمانان مدال آور این شهرک کرده است؟؟؟ و حتما شنیده اید همین مسئول یک بانوی بوشهری را به شهرک آورده و حکم مسئول ورزش بانوان این شهرک به وی داده غافل از اینکه بانوان ورزشکار، تحصیل کرده و توانمند در بین ساکنین شهرک و شهرستان فراوانند. حالا دیگه از ما نشنوید که همین بانوی بوشهری بلافاصله در چند جای دیگر مشغول به کار می شود و حقوق می گیرد.

حتما شنیدید که یک بانوی عزیز موفق شد مجوز تاسیس مدرسه غیر انتفاهی در مجتمع مسکونی پارس را در شرایطی که با نمره یک از صد، دریافت کند در حالی که  نیروهای ساکن شهرک و بومیان جم در این امتحان بالاترین نمره را کسب کردند. اما فکر نکنم شنیده باشد که این بانوی عزیز از همشهریان و همزبانان مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر و مدیرمجتمع مسکونی پارس جم است.

وهمچنان مسئولین تاثیرگذار شهرستان جم ساکن در شهرک ها هستند…

و شوراهایی که دیگر از مردم نیست.

اگر متهم نشوم؛ من به این جریانات و سکوت مسئولین بدبینم. آیا نمیدانند؟؟؟ یا نمی خواهند بدانند؟؟؟ که در هر صورت وای برما…

آماده انتشار پاسخ هستم اگر کارمان به … نکشد.

 

گوش اگر گوش تو ناله اگر ناله من باشد

آنچه البته به جایی نرسد فریاد است

با احترام

صدای مردم…



نظرات

2 پاسخ به “در شهرک های مسکونی نفتی جم چه خبر است؟؟؟ مسئولین خاموش یا وامدار؟؟؟”

  1. محسن گفت:

    احسنت عظیم جان دوست گلم جوانان بیداری چون تو ستونهای شهر هستند باید مث خودت جوانانی هوشیار تربیت کنی تا شهر را از خموشی ب جوشش دربیاوری و انچنان با قلم هایتان بر پیکر ظالمین و نکمدان شکنان این شهر بتازید ک چاره ای جز سرخم کردن در برابر عدالت نداشته باشند یا انکه ترس از ابروی نداشته خود عطای ملک ری را ب لقایش ببخشند و ب دخمه های خود پناه ببرند

  2. احمدی گفت:

    باسلام
    مسئولان همه مشکلات مردم راحل نموده اندفقط مانده درب شهرکها این چه حرفی است اخه چرابه مسئولان نمی گوییدچرابرای جم فکردانشگاه نیستندچرافکریک هنرستان خوب نیستندچرافکردکترخوب یک مدرسه خوب یک خیابان خوب یک بیمارستان خوب مردم اب خوردن ندارند اخرتاکی چه کسی بایداین مشکلات راحل کندایادرب شهرک مشکلی راازمردم حل خواهدکردوووووووه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *