وضعيت اسفبار جايگاه هاي سوخت رساني شهرستان جم/ بيداد بي نظارتي و حركات سرخود جايگاه داران

<em>وضعيت اسفبار جايگاه هاي سوخت رساني شهرستان جم/ بيداد بي نظارتي و حركات سرخود جايگاه داران</em>

با نگاهي گذرا به همه جايگاه هاي سوخت رساني شهرستان جم خيلي راحت و به وضوح به عدم نظارت بر اين جايگاه ها پي خواهيم برد.

شركت ملي پالايش و پخش فراوده هاي نفتي كه يكي از وظايف مهمش نظارت بر فعاليت جايگاه داران است متاسفانه شهرستان جم را جزئي از اين مملكت نميداند و آن را به حال خود رها كرده است تا جايگاه داران به سود خود و به دور از شان مردم جايگاه هاي خود را اداره كنند.

نارضایتی اكثر شهروندان جمی از کیفیت پایین و تعطیلی برخی از جایگاه‌های سوخت است و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اين مطالبه جمی‌ها را نمی‌بیند و جاي تعجب است كه مديران شهرستان نيز در اين مورد عكس العملي از خود نشان نداده اند.

گله اصلی رانندگان و استفاده کنندگان از جایگاه های سوخت رسانی در شهرستان جم از وضعیت بسیار اسف بار و خدمات ضعیف در جایگاه های سوخت و همچنين جمع آوري سرخود كارت هاي مخصوص جايگاه است تا جايي كه شنيده شده برخي كاركنان جايگاه ها كارتي در جيب دارند و به هركس ميلشان باشد براي استفاده مي دهند(اين مورد توسط نگارنده مشاهده شده است) كه جاي تعجب دارد.(به گفته يكي از كاربران تاورتا در شهرستانهاي همجوار همه پمپ هاي واقع در جايگاه ها يك كارت مخصوص خود دارد و جمع آوري نشده اند.)

خرابی و شکستگی زیاد پمپ ها، خرابی قطع کن نازل ها، چهره فرسوده برخی از جایگاه‌ها نمای بسیار نازیبا و زننده به جایگاه‌های عرضه سوخت در شهرستان جم داده است.

به این خرابی، کیفیت نامناسب بنزین(قاطي كردن گازوئيل يا موادي ديگر با بنزين) كه صدمات عمده اي به موتور وسايل نقليه بنزيني وارد مي آورد را بايد اضافه کرد تا بخوبی به مدیریت ضعیف و عدم نظارت کافی دستگاه‌های ذیربط پی ببریم.

اميد است با ورود و اهتمام هرچه بيشتر مسئولين شهرستان بخصوص فرماندار ساعي جم و پيگيري اين مطالبه و دغدغه مهم مردمي شاهد بالا رفتن كيفيت سوخت رساني و عرضه آن در شهرستان جم باشيم.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *