آغاز تغييرات در شركت‌هاي تابعه وزارت نفت

استان بوشهر قافیه را باخت و رو سیاهی ماند برای مسئولان استان!«آقایان!یا اقدام یا استعفا>>

استان بوشهر قافیه را باخت و رو سیاهی ماند برای مسئولان استان!«آقایان!یا اقدام یا استعفا>>

تاورتا:
با انتصاب مدیر عامل شرکت نفت مرکزی در هفته گذشته حدس زده میشد به زودی این تغییرات نیز در استان بوشهر بویژه منطقه استراتژیک پارس جنوبی آغاز شود که متاسفانه بر خلاف تصور و مصاحبه های استاندار،نماینده های مجلس شورای اسلامی ،خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان در حضور آیت الله رئیسی سهم استان بوشهر از این تغییرات همچنان «صفر» است.

طی حکمی از سوی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز ،احمد باهوش به مدیرعاملی مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان بزرگترین شرکت پارس جنوبی منصوب شد.
این در حالی است که هنوز ده روز از انتصاب یک غیر بومی به عنوان مدیرعامل پتروشیمی جم نمی‌گذرد و انتظار می رفت استاندار بوشهر برای اعاده حیثیت خود و دهن كجي وزرا به گزینه های پیشنهادی او حداقل یک بار صدای اعتراض مردم به پایتخت نشینان باشد.

اما زهی خیال باطل؛ گزینه‌های استان همچنان باید پشت در های بسته وزارت منتظر بمانند .
از طرفی انتصاب مهندس هاشمی به سرپرستی پالایش گاز فجر جم هم از اين منظر قابل تحلیل است كه وی پیش از این ،سالها در شرکت پالایش گاز فجر جم به عنوان یک مدیر ارشد در آن پالایشگاه مشغول بکار بوده كه انتقال او به مجتمع گاز پارس جنوبی به امید مدیر عاملی این شرکت مهم و‌استراتژیک استان صورت گرفت، تا انتصاب او به عنوان مدیر بزرگترین پالایشگاه پارس جنوبی (فاز۱۲)این ظن را تقویت كند، اما حال گویی او را به خانه فرستاده‌اند و به نظر بیشتر شبیه پاک سازی منطقه پارس جنوبی از نیروهای بومی باشد تا ارتقای نیروهای بوشهری.
جناب اقای آیت الله حسینی بوشهری!
جناب آقای آیت الله صفایی بوشهری!
جناب آقای محمدی زاده استاندار !
جناب اقای جمیری!
جناب اقای رضایی!
جناب اقای احمدی!
جناب اقای کرمی!
چه شد آن همه فریادها و مطالبات زیبایتان در حضور آیت الله رئیسی؟هشت سال فرصت سوزی برای ازبین رفتن منافع استان در پارس جنوبی کافی نبود که همچنان در خواب غفلت و نظاره گر این ماجرا هستید؟ما درباره ی شما اشتباه می کردیم یا شما درباره ی ما؟تصور ما این بود اکنون که استاندارمان بومی است و قاعدتا دلسوز ؛ تا رسیدن به توسعه همه جانبه استان راهی نمانده است ! باور بفرماییداگر به ريش و قبای کسی برنخورد فقط لحظه شماری می کنیم این دوره ی غم‌انگیز و‌ حسرت بار و پر از خُسران شما بگذرد تا به تاریخي كه شما را فراموش نخواهد کرد بپيونديد.

و اما کلام اخر خطاب به مسئولان خوش وعده وعید استان!
مردم شما را به عنوان نماینده خود انتخاب کردند که پیگیر بکارگیری نیروهای توانمند بومی در راس شرکت های مهم استان از جمله منطقه ویژه ،نفت و‌گاز پارس،مجتمع گاز پارس جنوبی و همچنین خیل عظیمی از شرکت‌های پتروشیمی استان باشید.
اما اکنون می‌بینیم پتروشیمی‌ها را از دست داده اید ،مجتمع گاز را هم و اگر سازمان منطقه ویژه و‌نفت و‌ گاز پارس را هم از دست بدهید تنها راهکار «استعفا»ی همه ی شماست که با بی‌تدبیری ،فرصت سوزی و خوددرگیری در استان همه فرصت های طلایی را برای ارتقای جایگاه نیروهای بوشهری در صنعت نفت از دست دادید.لذا حداقل امید مردم این است در دولتی که نام مردمی بودن را یدک می کشد چه در حوزه اشتغال چه در مسئولیت های اجتماعی تغییر به نفع مردم باشد؛ البته ناگفته نماند این وظیفه بیش از همه بر عهده استاندار بوشهر است و‌ مسئولیت هرگونه رویگردانی مردم استان از دولت رییسی بدلیل ضعف‌های مشهود و غیر قابل جبران دوران مسئولیت دکتر محمدی زاده بر عهده ی شخص او‌ می باشد.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *