نشستي محوري با دستاوردهايي مهم

در جلسه نماينده حوزه جنوب استان با معاون وزير نفت چه گذشت؟؟؟

در جلسه نماينده حوزه جنوب استان با معاون وزير نفت چه گذشت؟؟؟

دو روز پيش در خبرها داشتيم كه دكتر شيخ موسي احمدي نماينده مردم حوزه جنوب استان در نشستي بسيار مهم، صميمى و تاثير گذار با دكتر كرباسيان معاون وزير نفت و مديرعامل شركت ملي نفت،مسائل اساسى حوزه انتخابيه را موردبحث وتبادل نظرقراردادند.

در اين نشست كه حول محور حوزه انتخابيه، منطقه ويژه پارس جنوبي و شمالي ،باشگاه پارس جنوبي جم ، اشتغال و نيروهاي بومي برگزار شد دستاورد هاي بسيار مهمي براي حوزه جنوب استان به همراه داشت.

ساختار سازي پارس شمالي بعد از انجام كار كارشناسي اين حوزه، حمايت از نيروهاي بومي و بحث هاي محوري در مورد ساختار منطقه ويژه پارس جنوبي، توجه ويژه به HSE و تقويت اين حوزه در سطح حوزه انتخابيه و ساختارسازي و حل مشكلات باشگاه پارس جنوبي از اهم مسائل مطرح شده در اين نشست بود كه نتايج خوبي به همراه داشت.

موارد مطرح شده از سوي دكتر احمدي كه با نگاهي روبه فردا و آينده نگر بخصوص در ساختار سازي در پارس شمالي و جنوبي همزمان با حمايت از نيروهاي بومي و بحث اشتغال كار جويان حوزه انتخابيه همراه بود، بسيار هوشمندانه و هدفمند به نظر مي رسد كه نويد بخش آينده اي خوب براي مردم حوزه انتخابيه خواهد بود.

بحث HSE كه از اهميت بسيار زيادي براي مردم چهار شهرستان برخوردار است به صورت ويژه اي در اين نشست مطرح شد كه به زودي شاهد تحولي در اين زمينه در منطقه ويژه پارس جنوبي خواهيم بود.

همچنين نماينده مردم در مجلس با طرح ساختار سازي باشگاه پارس جنوبي جم و در دستور كار قرارگرفتن آن در سطح بالاي وزارت نفت،  به وعده اساسي خود در مورد اين باشگاه جامه عمل پوشاند و دغدغه بسيار مهمي از جوانان منطقه را نيز برطرف نمود.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *