ليست اسامي مسئولين و كساني كه استخدام كرده اند...

مجتمع گاز و استخدام هاي چراغ خاموش

مجتمع گاز و استخدام هاي چراغ خاموش

تاورتا در مطلب قبلي خود به تخلفاتي در مجتمع گاز پارس جنوبي جم بخصوص فاز ١٩ پرداخته بود كه با جوابيه اي از سوي مخاطب آن مطلب همراه شد.

در قسمت پاياني آن جوابيه و به نقل از مديرعامل پالايشگاه دهم عنوان شد:

”درپايان مديريت پالايشگاه دهم ضمن تكذيب هرگونه اعمال نفوذ ناشي ازاعمال قدرت مديريت درراستاي جذب نيروي منتسب به مديران و مسئولان ذي ربط ، آمادگي خودرا براي بررسي مستندات ارائه شده ازسوي مطالبه كنندگان دراخبار منتشره، درراستاي شفاف سازي و تنويرافكار عمومي و رفع هرگونه ترديد و ابهام، درصحت مطالب اشاره شده اعلام مي نمايد.”

بر اين اساس تاورتا با تحقيقات ميداني خود ليست اسامي افرادي كه به نظر مي رسد با رابطه افرادي را استخدام كرده اند را منتشر مي كند و اميد است مديران مجتمع گاز با مدرك و بر اساس نوع توانمندي اين افراد نحوه گزينش و استخدام آنان را طبق دستورالعمل هاي استخدامي وزارت نفت مشخص و اعلام نمايد:

در ابتدا لازم است به استحضار خوانندگان عزیز برسانیم که این مستندات، تنها در راستای آرمان‌های انقلاب و به منظور مبارزه با فساد، رانت، اشرافی‌گری و ستاندن حق کوخ نشینان از کاخ نشینان و ایجاد شفافیت و پاسخگویی در راستای بیانات مقام معظم رهبری به عنوان هدف غائی و نهایی انقلاب اسلامی است. بدیهی است این مطالبات، درخواست به حق کارگران زحمتکش پالایشگاه دهم مي باشد و مستند دیگری از کارآفرینی خانوادگی، رانت، تبعیض و استخدام گزینشی و سفارشی در حیات خلوت و هزار توی پالایشگاه دهم ( فاز۱۹) در اتاق شیشه‌ای قرار داده شده است تا رسوا شود هر که در او غش باشد. بر همگان واضح و مبرهن است که در این شرایط اقتصادی که به گفته مقام معظم رهبری، یک جنگ اقتصادی تمام عیار، ناجوانمردانه و همه جانبه جهت آسیب رساندن به آرمان‌های انقلاب و امام راحل است، پرسنل پالایشگاه به سان سربازان این جنگ اقتصادی، با تاسی و الگو گرفتن از سرداران شهیدی همچون باکری‌ها، همت‌ها، چمران‌ها و هزاران شهید و جانباز که جزو میراث و گنجینه‌های حقیقی هشت سال دفاع مقدسند، بدون چشم داشت و هر گونه عتراضی تمام سختی‌ها را به جان خریده و زبان در کام می‌گیرند تا حقانیت و مظلومیت این انقلاب به گوش جهانیان و مستکبرین برسد. اما صبر آنجایی لبریز می‌شود که تبعیض، رانت، پارتی‌ بازی و ژن‌های خوب، یک شبه ره صد ساله را می‌روند و حق و حقوق به حق مردم شریف و جوانان منطقه که اولویت بهره‌مند شدن از امتیازات منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی می‌بایست شامل حال آنها شود، با دستانی کوتاه، تنها نظاره‌گر خرما بر نخیل‌های بلند این پالایشگاه هستند.
چنانچه قبلا نیز به اطلاع رسید، استخدام نیروها ، فقط و فقط با تایید شخص به ظاهر مدیر پالایشگاه اتفاق می افتد و این استخدام ها بدون در نظر گرفتن منافع سرمایه ملی و توانائی و لیاقت افراد و تنها در راستای حفظ و تثبیت صندلی قرمز مدیریت و کاخ فرمانروایی این بزرگمرد عرصه کارآفرینی خانوادگی است.

در لیست زیر بخشی از باند بازی ها و پارتی بازی های پالایشگاه دهم بر اساسا تحقيقات تاورتا بر ملا شده که تنها مشت است نمونه خروار و اميد است مسئولين مربوطه جوابي قانع كننده و قانوني ارائه كنند.

💡اقوام و نزدیکان مسعود زردویان
۱- علی اکبر متولیان، فرزند مسوول دفتر

اقوام و نزدیکان غلامرضا بهمن نیا، مدیر HSE شرکت ملی گاز ایران:
۱- محمد قلعه قوند، شوهر برادرزاده
۲- مهدی آریا بخشایش

💡اقوام و نزدیکان ابراهیم جامعی، رییس مالی ستاد SPGC
۱- فرهاد برازجانی، برادر زن

💡اقوام و نزدیکان علمدار بابایی، مدیر سابق تعمیرات ستاد SPGC و مدیر کنونی پالایشگاه گاز پارسیان
۱- اصغر جهانی بهی، پسر خاله

💡اقوام عبدالمجید خدری، مدیر تعمیرات پالایشگاه دهم
۱- ابراهیم خدری، برادر
۲- محمد محمدی، خواهر زاده

💡اقوام و نزدیکان محمد رضا فریدونی، رییس تعمیرات مکانیک پالایشگاه
۱- غلامرضا فریدونی، برادر
۲- جواد چاه تلخی، باجناق
۳- محمود فریدونی

💡اقوام ونزدیکان محمد رضا حکیمی، رییس کارگاه مکانیک پالایشگاه دهم
۱- محمد حکیمی، برادر زاده

💡 اقوام و نزدیکان علی اسماعیلی، رییس آتشنشانی پالایشگاه دهم
۱-ابراهیم اسماعیلی، برادر
۲- علی مراد اسماعیلی، خواهر زاده
۳- محمد اسماعیلی
۴- محسن اسماعیلی

💡اقوام و نزدیکان ضرغام غلامپور، رییس حمل و نقل پالایشگاه
۱- محمد رضا غلامپور، برادر زاده
۲- محمود نوشادی، خواهر زاده

💡اقوام عبدالرحیم غانمی، رییس مالی پالایشگاه دهم
۱- رسول غانمی، فرزند

💡اقوام جعفری منفرد، رییس سرویس های تعمیراتی پالایشگاه دهم
۱- کریم جعفری منفرد، برادر

💡اقوام و نزدیکان سجاد شرافتی، رییس بهداشت پالایشگاه
۱ – ابوالقاسم شرافتی، برادرزاده
سعید عزیزی
مهدی تباسیده
ابوالقاسم شرافتی
فرشاد شرافتی
دانیال شرافتی

اینها بخش کوچکی از فساد، حق‌خوری و تبعیضی است که موجب اعتراض زحمتکشان پالایشگاه دهم شده است وگرنه در راه سربلندی این آب و خاک، فرزندان رشید و غیور این آب و خاک، از هیچ فداکاری و رشادتی و تحمل سختی و مشقت‌های اقتصادی جاری مملکت که بیانگر حقانیت این انقلاب است، فروگذار و ناتوان نیستند و بارها این موضوع در جبهه‌های مختلف ثابت شده است.

گفتني است از زمان انتصاب مديرعامل فاز ١٩ تاكنون بيش از ٣٠٠ نفر جذب و استخدام شده اند كه مشخص نيست با چه روش و دستورالعملي استخدام شده اند پس منتظر اخبار و اسامي دیگری از این پالایشگاه در بخشهای بعدی باشید.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *