شنيده هاي انتخاباتی:

شوراي شهر جم ميدان حضور موافقين و مخالفين شوراي كنوني

شوراي شهر جم ميدان حضور موافقين و مخالفين شوراي كنوني

با نزديك شدن به موعد برگزاري انتخابات شوراي شهر بحث گروه ها و ياركشي هاي شهر بسيار رونق گرفته.

بر اساس اين شنيده ها تعدادي از كانديداها با برگزاري نشست ها و دورهمي ها كار خود را آغاز كرده اند.

طبق اين شنيده ها دو عضو كنوني(اكسير و نيكخواه)شوراي شهر قصد ورود به انتخابات را ندارند و يك عضو(رفيعي پور) ديگر نيز تا كنون در حال بررسي وضعيت خود براي ورود به اين كارزار است.

دو عضو ديگر(پريشان و زارعي) نيز فعاليت هايي داشته اند كه در اين ميان تنها پريشان از اعضاء فعلي شوراي شهر مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

با انتخاب دكتر احمدي به عنوان عضو ناظر در انتخابات شوراي شهر موجي از دو دلي ها در ميان كانديداها ايجاد شده است تا يك كانديد كه تاكنون با ارتباط گرفتن با رسانه ها قصد مطرح كردن خود را داشت اكنون به واسطه حواشي كه از اطرافش شنيده مي شود براي ورود خود ايجاد ترديد كند.

اما از كساني كه به تازگي اسامي آنان مطرح شده است مي توان به سيد عليرضا سجادي زاده(رئيس اسبق شوراي شهر)، اسلام شبانيان فرد، عادل تهمتن(رئیس دفتر نماینده مجلس درشهرستان)، جواد مظفري، سيد مهدي حسيني مسئول سابق حقوقي شهرداري جم، دكتر جمشيد عسكري(استاددانشگاه و كانديد دورقبل)، حاج علي نوروزي، موسي زارعي، سيد عبدالرضا سجادي، سيدعلمدار موسوي نژاد(مسئول واحد درآمدشهرداري)، معصومه خان محمدي(كانديد دورقبل) و… اشاره كرد كه برخي از اين نيروها با حمايت نيروهاي انقلابي قصد ورود به انتخابات را دارند.

با تركيب چينش شده كنوني و شنيده هايي از ورود تيمي و ائتلافي برخي افراد به كارزار انتخابات به وضوح مي توان گفت اين دور از انتخابات ميدانگاهي براي رقابت موافقين و مخالفين شوراي شهر كنوني است كه به نظر مي رسد با توجه به نظارت دقيقتر بر اين دور از شوراها از سوي مراجع ذي صلاح كار برخي از گروه ها به مشكل خواهد خورد.

اما مسلم است ورود افراد جدید، خوشنام، خوشفکر، تحصیل کرده، جوان و… که جسارت و توانایی دفاع از حقوق مردم را دارند، بدون در نظر گرفتن منافع شخصی و گروهی خود لازمه انتخاب در دور جدید شورای شهر خواهد.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *