تمهیدات منطقه ویژه پارس برای مقابله با موج چهارم کرونا در کشور

تمهیدات منطقه ویژه پارس برای مقابله با موج چهارم کرونا در کشور

نشست کمیته مدیریت ارشد شرایط اضطراری منطقه ویژه پارس با حضور ایرج خرم دل فرمانده ارشد شرایط اضطراری منطقه ویژه پارس و جمعی از مدیران ارشد شرکت های مستقر در منطقه به منظور ایجاد فرماندهی واحد و اتخاذ تصمیم‌های یکپارچه و هماهنگ در جهت مقابله با موج چهارم کرونا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، در این نشست تمهیدات راهبردی ذیل برای مقابله با موج چهارم کرونا برای پیگیری و اجرا به شرکت های مستقر در منطقه ابلاغ شد.
*در خصوص نحوه فعالیت ( کاهش زمان حضور،کاهش تردد یا اقماری ۲-۲ حسب صلاحدید مدیران عامل شرکت ها) نیروهای منطقه مقرر گردید کلیه نیروهای نوبت کار،اقماری،روزکار،پشتیبانی و خدمات، بانوان شاغل و همکاران با بیمارهای زمینه ای خاص بر حسب شرایط هر شرکت و بررسی همه جانبه موضوع توسط مدیریت های منابع انسانی و مدیران عامل آنها تعیین و اجرا گردد که بر همین اساس موضوع با نگاه استفاده حداقلی از پرسنل با کمترین میزان جابجایی در محیط کار صورت پذیرد.
*اولویت واکسیناسیون نیروهای شاغل در منطقه و واحد های عملیاتی توسط بهداشت و درمان منطقه پیگیری شود.
*منع ورود ساکنین استان خوزستان و شهرستان گچساران به منطقه پارس جنوبی و همچنین با توجه به افزایش شیوع کرونا در بیشتر استان ها و شهرهای کشور و با صلاحدید مدیران عامل شرکت ها مدت زمان حضور نفرات کلیدی و عملیاتی حاضر در منطقه  که ساکن شهرهای با وضعیت قر مز و نارنجی هستند با رعایت تمهیدات و قوانین و مقررات منابع انسانی افزایش دهند.
*کلیه کارکنان قبل از ورود به منطقه و تا زمان راه اندازی سامانه No Coronahc فرم های خود اظهاری را تکمیل و مجوز ورود به منطقه را کسب نمایند.
*در راستای افزایش میزان غربالگری در منطقه ،آزمایش های تشخیص کووید ۱۹ از قبیل rapid test  و pcr  در ازمایشگاه ویروس شناسی منطقه ویژه همه با سرعت و شدت بیشتری در دستور کار بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر قرار گیرد و در خصوص هزینه های مربوط به نیروهای قراردادی و پیمانکاری،بهداری و بهداشت منطقه بدون در نظر گرفتن نوع استخدام و فعالیت نفرات،بدون دریافت وجه ، کلیه تست ها و ازمایش های لازم را انجام و بر اساس معرفی نامه افراد،اعلامیه مالی را به شرکت ها ارسال نمایند.


نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *