سرپرست تيم فوتبال باشگاه پارس جنوبي جم:

باشگاهي خواهيم ساخت باب ميل هواداران واقعي و مردم جنوب استان/ انتقادات از ما ريشه سياسي دارد/ باحمايت هاي دكتر احمدي با تمام توان باشگاه پارس جنوبي را ساختارمند و منظم خواهيم كرد

باشگاهي خواهيم ساخت باب ميل هواداران واقعي و مردم جنوب استان/ انتقادات از ما ريشه سياسي دارد/ باحمايت هاي دكتر احمدي با تمام توان باشگاه پارس جنوبي را ساختارمند و منظم خواهيم كرد

سرپرست تيم فوتبال پارس جنوبي جم در گفتگو با تاورتا در مورد حواشي اخير باشگاه و زبان گشودن منتقديني كه بعضاً ورزشي هم نيستند گفت:

در انتخابات مجلس شوراي اسلامي كه ما در كنار دكتر احمدي قرار گرفتيم به مذاق برخي از دوستان ورزشي و رسانه اي چسبيده به ورزش خوش نيامد و خواستار عدم حمايت ما از دكتر احمدي بودند. اما بنده به عهدي كه با دكتر احمدي بسته بودن استوار ماندم كه در نهايت نيز با راي بالاي مردمي موفقيت با ما بود و دست رد به سينه افراد مخالف ما زده شد.

از آنجا كه اين دوستان خود را همه چيز فهم و همه چيزدان شهرستان مي دانستند و در تمامي مسائل ورود مي كردند و نظرات خود را تحميل مي نمودند، چون توهين به سردار سپاه و شهداء، بر نتابيدند كه به واسطه حضور دكتر احمدي ديگر شرايط گذشته حاكم نيست، پس از در مخالفت و ايجاد حواشي براي ما برآمدند كه نمونه آخرش در باشگاه پارس جنوبي جم بود.

لازم ميدانم بگويم اين باشگاه در طول مدت چندين ساله اي كه در اختيار منطقه ويژه قرار داشت به ظاهر چند نفر به عنوان هئيت مديره داشت كه هيچ بومي عضو آن نبود كه در آخرين روزهاي فعاليت خود به دروغ يك بومي را عضو هئيت مديره اعلام كردند كه با مدارك موجود همخواني ندارد.

با وجود همين هئيت مديره كه فقط به ظاهر بود بار تمام تصميمات و مشكلات بر دوش مديرعاملان باشگاه و بعضاً سرپرستان بود تا اينكه دكتر احمدي هدفش ساختار سازي اين باشگاه اعلام كرد.

با سقوط تيم به ليگ بائين تر و ماموريت ويژه اي كه از طرف نماينده مجلس به عنوان مشاور وي به بنده داده شد تنها يك روز بعد از سقوط اولين جلسه با مديران ورزشي و سياسي و برخي پيشكسوتان جهت حفظ باشگاه و ساختار سازي آن انجام شد و ماحصل اين نشست ها در اختيار دكتر احمدي قرار گرفت كه منتج به جلسه مهم باوزير نفت و آن دستور بسيار ارزشمند در مورد باشگاه شد.

 

بعد از اين اقدام و دستور مهم وزير و موافقت با پيشنهاد نماينده مجلس، مبني بر ساختار سازي باشگاه جلسات متعددي در سطح منطقه و وزارت برگزار كرديم كه اكنون شاهد شكل گيري هسته هاي اوليه هيئت مديره، مراحل پاياني نوشتن اساسنامه، مشخص شدن چارت تشكيلاتي باشگاه، استقرار و تجهيز دفاتر، انبار و آكادمي باشگاه با كمك و مساعدت شركت پالايش گاز فجر جم براي اولين بار در شهرستان هستيم كه به زودي به مرحله بهره برداري خواهد رسيد.

چمن ورزشگاه كه وضعيت مناسبي نداشت از زمان پذيرش سرپرستي تيم توسط اينجانب و با استفاده از رابطه حسنه اي كه با مديران شركت پالايش گاز فجر جم داريم و در سايه حمايت هاي دكتر احمدي، به صورت منظم كوددهي، سم زني و آبياري مي شود تا جهت ادامه فصل محياء مسابقات باشد اما بلافاصله در پايان فصل در دست بازسازي قرار خواهد گرفت.

از زمان حضور مهندس افشاري به عنوان مديرعامل و بنده به عنوان سرپرست تيم فوتبال خوشبختانه اميد در باشگاه و بازيكنان جان تازه اي گرفته كه نتايج حاصله گوياي اين امر است. سه برد و دو مساوي و تنها يك شكست براي تيم بزرگسالان، حفظ سهميه تيم اميد در ليگ برتر، كسب سهميه ليگ برتري تيم نوجوانان زير ١٧ سال و… از نتايج مهم بدست آمده در اين مدت بوده است.

همچنين با اقدامات انجام شده توسط ما آكادمي باشگاه شكل جديد و منسجمي به خود گرفته و فعاليت هاي تيم هاي پايه به شكل مناسبي در حال انجام است و همچنين به زودي مدرسه فوتبال اين باشگاه با ساختاري جديد كار خود را آغاز خواهد كرد.

اما به نقدهايي كه از ما ميشود برسيم برخي از آنها صحيح است كه از آنها استفاده هاي لازم در جهت بهبود عملكردمان خواهيم برد اما بيشتر اين انتقادات از طرف افرادي است كه شكست خورده انتخابات و بيرون رانده از باشگاه است كه اصلا ورزشي هم نيستند و دستشان از پول هاي باشگاه كوتاه شده است.

در مورد حواشي اخير و سوء تفاهم هايي كه با سرمربي محترم باشگاه به وجود آمد بايد عرض كنم كه شب قبل از برگشت تيم مديرعامل باشگاه با صحبتي كه با سرمربي تيم داشت اعلام كردند به دلايلي صلاح نيست به جم بروي تا با حضور هم جلسه اي داشته باشيم. با اين صحبت ها و درخواست مديرعامل از من جهت لغو بليط سرمربي محترم اقدام كردم اما باتوجه به تعطيلي منطقه ويژه اين كار صورت نپذيرفته بود كه ظهر روز بعد به ما اعلام شد.

با حضور تيم در فرودگاه عسلويه و علارغم هماهنگي هاي قبلي كه انجام دادم متاسفانه با شيطنت هاي برخي عوامل كه همچنان حضور يك بومي در باشگاه برايشان گران است، اتوبوس با يك ساعت تاخير به فرودگاه رسيد.

با تماس تلفني كه با بازيكنان و كادر فني در آن زمان داشتم برايشان سرويس از تاكسي فرودگاه گرفتم و هزينه اش را شخصاً پرداخت كردم.

اما در اين بين محمد نصرتي سرمربي تيم و چند نفر از بازيكنان با يك دستگاه هايس كه راننده آن با آشنايي كه با اين عزيزان داشت به سمت جم حركت كردند به شرط( رساندن آنان به سراهي جم) كه منظور سرمربي محترم از سه راهي جم همان سه راهي پالايشگاه بوده و منظور راننده پل سيراف.

بعد از اينكه اين اعضاء به پل سيراف رسيدند با تماس يكي از عوامل به آنان گفتم چرا از همان فرودگاه سواري نگرفتيد؟ من كه هزينش را پرداخت مي كنم!!! حالا همانجا هم ماشين هست بگيريد تا من هزينش را پرداخت كنم.

اما كمي شيطنت چاشني كار شد و اينكه آن موقع صبح كسي فكرش نميكرد كساني باشند كه از اين مطلب سو استفاده كنند در لايو حضور داشته باشند.

طبيعي است كه بنده مجري تصميمات باشگاه هستم و از آنجايي كه اين عمل باعث ناراحتي مسئولين شركت ملي نفت، منطقه ويژه، باشگاه و شهرستان شد از من خواسته شد با آن برخورد كنم.

با هماهنگي هايي كه با مديرعامل محترم داشتم ايشان به صورت ايميل يك متن نامه براي ما ارسال كرد كه با پيرينت رنگي آن را چاپ و مهر باشگاه زدم و با عنوان عدم حضور موقت سرمربي تحويل ايشان شد كه از آن سر باز زد تا حواشي بعدي شكل گيرد.

اما از آنجايي كه باشگاه قصد اخراج سرمربي خود را نداشت و تنها هدفش تنبه او نسبت به اين عملكرد كه به نوعي بازي با اعتبار و آبروي باشگاه، شهرستان و شركت ملي نفت بود.

اما روز بعد با وساطت افشين پريشان نائب رئيس شوراي شهر و عضو كميته راهبري باشگاه و همچنين سيد علي موسوي رئيس كانون هواداران باشگاه با دلجويي از سرمربي محترم و اعتراف وي به برخي شيطنت ها مسئله ختم به خير و باشگاه به حالت عادي به فعاليت خود ادامه داد كه نهايت شاهد پيروزي ارزشمند در بازي با نود اروميه بوديم.

اكنون كه شاهد بزرگ كردن اين حواشي از سوي هتاكان به شهدا و سرداران سپاه و شكست خوردگان انتخابات مجلس هستيم به خود ميباليم كه در راستاي اهداف متعالي باشگاه قدم برداشته ايم و اين نويد را به هواداران واقعي و مردم عزيز جنوب استان ميدهيم كه به زودي باشگاهي خواهيم داشت طبق آنچه شما ميخواهيد و دست اين زياده خواهان و به ظاهر دلسوزان در باطن منفعت طلب را كوتاه خواهيم كرد.

 

 



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *