رسانه ها در بیان نقدها و نارسایی ها ، جانب اعتدال را رعایت کنند

عملکرد نماینده ی جنوب در یک سال گذشته خوب بوده است

عملکرد نماینده ی جنوب در یک سال گذشته خوب بوده است

 

يادداشت:محمود ظرافت
شهروند

بررسی عملکرد نماینده ی جنوب استان بوشهر در مجلس یازدهم با در نظر گرفتن جمیع جهات و جوانب عملکرد خوب و قابل دفاعی بوده است.
از شروع بکار مجلس یازدهم کمتر از۲۰ ماه می گذرد که میتواند بازه ی زمانی مناسبی برای بررسی و ارزیابی عملکرد نمایندگان این دوره از مجلس باشد.

*موسی احمدی نماینده ی جنوب استان بوشهر* که دراسفند ۹۸ برای بار دوم موفق شد به بهارستان راه پیدا کند یک سال اول مجلس یازدهم را به دلایل مختلفی ازجمله تحریم های ظالمانه ومحدودیت های مالی دولت روحانی ، عدم هماهنگی با دولت وقت ودرشروع کار مجلس یازدهم تقریبا کم اثر بود تا اینکه با استقرار دولت آیت الله رئیسی موتور نماینده ی جنوب هم روشن شد و فعالیت های چشمگیری در مرکز ومنطقه از ایشان شاهد بوده وهستیم.

درفرایند انتخابات ریاست جمهوری مشخص بود که نماینده ی جنوب کاملا همسو با آیت الله رئیسی برای پیروزی ایشان درانتخاب فعال هستند که همینگونه هم شد و دولت سیزدهم به ریاست آیت الله رئیسی و با شعار کار و کرامت عنان اداره کشور را دردست گرفت.

اوج کار نماینده ی جنوب اما به بعد ازبرگزاری انتخابات تا معرفی و تشکیل کابینه برمی گردد که با رایزنی های خوب وموثّر برای انتخاب کابینه ی کارآمد و رآی اعتماد به وزرای دولت یازدهم توانست به خوبی خود را با کابینه ی جدید همسو و هماهنگ کند.
جایی که *شیخ الوکلا* به خوبی مشکلات حوزه ی انتخابیه را شناسایی و در ۳ بخش صنعت و تجارت ، راه وشهرسازی و نفت با ۳ وزیر پیشنهادی این ۳ وزارتخانه همراه شده و در فرایند رآی اعتماد به این ۳ وزیر از همان ابتدا خوب ظاهر شد.

عملکرد نماینده ی جنوب در یک سال گذشته خوب بوده است . حاصل این تلاش ها و تآثیرگزاری ها در جریان سفر اول وزیر نفت به عسلویه و سفر هیات دولت به استان بوشهر، مشخص شد و شاهد هماهنگی و هارمونی مناسب و مثال زدنی از سوی نماینده ی جنوب استان با وزرای کلیدی کابینه بودیم بطوری که در تعقیب برنامه های قبلی ۲ وزیر نفت و راه و شهرسازی در منطقه حاضر شده و بطور کامل ،مسایل ومشکلات منطقه را بررسی و قول های بسیار مساعدی هم داده شد.
مشخصاً درشهرستان جم ۳ موضوع بسیار مهم پی گیری شد که مستقیما با عملکرد نماینده در مرکز ومنطقه ارتباط داشت که نتیجه ی آن در آینده ی نزدیک کام مردم شهرستان را شیرین خواهد کرد.

*بااختصاص هفتاد میلیارد اعتبار پروژه ی غیرفعال استحصال و انتقال آب شرب به جم مجددا فعال خواهد شد*
*ساختار اداری واجرایی و مالی تیم پارس جنوبی جم که به کانون نشاط وامید در بین نوجوانان وجوانان منطقه تبدیل شده و میرفت که مشمول بی مهری مدیران ومسولان وزارت نفت شود بازبینی ، اصلاح وترمیم خواهد شد وحمایت ها از این تیم مردمی ادامه خواهدداشت*
*فرودگاه جم که سالهاست از مدار پرواز خارج شده اما همواره یکی از مطالبات مردم ومسولین بوده نیز تعیین تکلیف خواهد شد*

دراین بین اما از نقش وتآثیرگزاری شورای ششم شهر جم نیز نمی توان بسادگی عبور کرد ودرجریان سفرهیآت دولت به خوبی پیگیر مسائل ومشکلات بودند.

اما اینها تنها ماحصل پی گیری های نماینده در ماه های گذشته نبود چرا که در ۳ شهرستان ساحلی حوزه ی انتخابیه (عسلویه ،کنگان و دیّر)نیز در سفر قبلی وزیر محترم نفت و در سفر وزیر محترم راه مسائل و مشکلات به خوبی بررسی ومنعکس شد که امید می رود با پی گیری های بعدی و جذب اعتبارات لازم اتفاقات خوبی را در اقصی نقاط منطقه شاهد باشیم.

در مجموع و در فرایند بررسی عملکرد مجلس یازدهم مشکلات و محدودیت های مالی دولت قبلی و فعلی که ناشی از تحریم های ظالمانه است که تاثیر منفی در تخصیص وتامین اعتبارات و پی گیری طرح ها وپروژه های عمرانی داشته است راباید لحاظ کرد و جوانب مختلف مساله را در نظر گرفت.

درکنار عملکرد خوب نماینده ی جنوب اما نقدهایی هم دربرخی حوزه ها به ایشان وارد است ومهم ترین آنها این است که در یک سال ونیم گذشته به دلیل محدودیت های کرونایی یا هردلیل دیگری ارتباط ایشان با مردم حوزه ی انتخابیه صرفا منحصر به حلقه ی اول و اعضای ستاد های انتخاباتی و دفاتر ارتباط مردمی بوده و نماینده ی محترم از دسترس لایه های پایین مردم خارج بوده اند که امید میرود با برداشته شدن محدودیت های کرونایی وبازگشت به شرایط عادی شاهد حضور بهتر وبیشتر ایشان در بین مردم باشیم.
*انشالله*



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *