دختران جمی که پدیده شدند

ساحلی‌بازان جمی در انتظار حمایت

ساحلی‌بازان جمی در انتظار حمایت

/

تیم دختران فوتبال ساحلی جم بعنوان تنها نماینده لیگ برتر، امسال راهی لیگ شده‌اند اما نیازمند حمایت از سوی مسؤولان استان بوشهر هستند.

دختران بوشهری که پدیده شدند/ ساحلی‌بازان جمی در انتظار حمایت+ عکس

 لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان، لیگ حرفه‌ای فوتبال ساحلی‌است که توسط فدراسیون فوتبال ایران اداره شده و بالاترین سطح مسابقات فوتبال ساحلی بانوان در ایران است. لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان در دو منطقه شمال و جنوب برگزار می شود.

بانوان استان بوشهر هم در این سال‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن در این عرصه دارند، اما تعدد مشکلات و عدم حمایت مناسبت می‌تواند باعث اتفاق تلخ در ورزش استان شود، مثل حذف تیم سارگل گناوه از لیگ برتر فوتبال بانوان!

از این رو خبرنگار فارس در شهرستان جم با یکی از بانوان که سابقه بازیکن برتر و مربیگری در لیگ برتر را دارد، گفتگویی انجام داده که ادامه می‌خوانید.

فارس لطفا خودتان را معرفی کنید.

سیده عصمت موسوی هستم بازیکن و مربی سابق تیم‌های پرسپولیس آبپخش ، فجر کنگان، افق کنگان و در حال حاضر مربی تیم فوتبال ساحلی جم حاضر در لیگ برتر کشور و تیم فوتسال بانوان زاگرس .

زنان جمی، نماینده بوشهر در لیگ برتر

 تیم فوتبال ساحلی جم در چه وضعیتی است؟
در حال حاضر تیم ما در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور بین هشت تیم برتر قرار دارد و ما امسال تلاش داریم با برگزاری اولین اردوی انتخابی در تاریخ ۱۵ الی۱۸اسفندماه که در شهر جم برگزار می‌شود، بتوانیم دو الی سه بازیکن تاپ جهت قوی‌تر شدن به تیم اضافه کنیم تا بتوانیم در ورزش حرفه‌ای خوب بدرخشیم.

این دوره از مسابقات چه زمانی شروع می‌شود؟
با توجه به اینکه مسابقات امسال در مردادماه برگزار می‌شود، ما نیمه دوم فروردین، تمرینات را برای آماده شدن هرچه بهتر برای مسابقات شروع خواهیم کرد و حتما قبل از مسابقات نیاز به بازی‌های تدارکاتی داریم تا بتوانیم آمادگی کامل جهت حضور در لیگ برتر کشور را داشته باشیم.

اولین تجربه شما در لیگ برتر چه زمانی بود؟
شهریورماه سال گذشته، برای اولین بار به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور صعود کنیم؛ تیم فوتبال ساحلی جم دومین تیم فوتبال ساحلی استان در بخش بانوان هست که توانسته جواز حضور در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را بگیرد.

مهمترین مشکلات شما در این مدت چه مواردی بوده؟
همانطور که اکثر تیم‌ها مشکلاتی دارند تیم ما نیز از این قائده مستثنی نبوده ، مکان تمرینات ما اکثرا در سالن یا چمن و با توپ سالنی و فوتبال انجام می‌شد ولی بعد از مدتی و با قهرمانی در سطح استان و صعود به لیگ برتر با همکاری و مساعدت، زمین فوتبال ساحلی شهرک پردیس جم برای آمادگی جهت مسابقات کشوری در اختیار تیم قرار داده شد و همچنین با تلاش و مساعدت مسئولانی همچون نماینده جنوب استان ، مدیرعامل پازارگاد فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر جم،  تیم عازم مسابقات شد.

همه بازیکنان بومی هستند

از وضعیت بازیکنان تیم اینکه ما با تیمی کاملا بومی و فقط با یک دروازه بان در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کردیم و هیچ گونه بازی تدارکاتی تا قبل از اعزام به مسابقات نداشتیم.

پدیده مسابقات فوتبال ساحلی شدیم

امسال در اولین تجربه لیگ برتری علی رغم اینکه نتوانتیم نتیجه دلخواهمان را کسب کنیم اما باعث شگفتی و تحسین مسؤولان برگزاری مسابقات شدیم و توانستیم به عنوان پدیده این دوره از مسابقات معرفی شویم . هرچند که این اتفاق چندان هم دور از دسترس نبود شاید اگر بعضی از بدقولی ها در ابتدای کار اتفاق نمی افتاد و برخی کمک ها به موقع و در ابتدای کار انجام می‌شد.

درخواست شما از مسؤولان؟
همانطور که گفتم تیم ما امسال با اضافه کردن چند بازیکن و شروع تمرینات به موقع استارت کار خود را برای قهرمانی خواهد زد. هرچند که این مسیر بسیار سخت خواهد بود و تلاش دوچندانی میخواهد ، اما با حمایت همه جانبه‌ای از مسوولان استان و شهرستان می‌توان به این هدف دست پیدا کرد ، از مسوولان محترم استان و شهرستان تقاضا داریم که پشتوانه‌ای برای دختران این استان باشند و حمایت‌های خودشان را از ما دریغ نکنند.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *