مدیر عامل پلی پروپیلن جم در دیدار با مدیر آموزش و پرورش شهرستان عسلویه:

توجه به مهارت افزایی دانش آموزان گامی موثر در راستای توسعه متوازن

توجه به مهارت افزایی دانش آموزان گامی موثر در راستای توسعه متوازن

به گزارش روابط عمومی شرکت پلی پروپیلن جم، همزمان با آغازسال تحصیلی جدید در نشستی که با نیت توجه به امر آموزش درچارچوب مسئولیت های اجتماعی در اداره آموزش و پرورششهرستان عسلویه برگزار شد؛ سید مصطفی فیض مدیر عاملشرکت پلی پروپیلن جم ضمن تاکید بر لزوم توجه به مهارت افزاییدانش آموزان، به عنوان گامی موثر در راستای توسعه متوازن، تشریح کرد: توجه و اقدام در ایجاد زیرساخت های آموزشی وموضوعات روبنایی مرتبط با امر آموزش نباید صرفا با نگاهجبرانی انجام شود بلکه بر اساس اصول بنیادین توسعه متوازن، می بایست همزمان با توسعه صنعت و محیط صنعتی، فضایآموزشی نیز به عنوان عنصر غیرمادی فرهنگ توسعه می یافت.

وی در ادامه افزود: شرکت برای بورسیه تحصیلی دانش آموزاننخبه بی بضاعت برنامه های کاربردی و پایدار دارد و به اینموضوع به عنوان سرمایه گذاری در حوزه منابع انسانی می نگردکه این دانش آموزان در آینده بدل به نیروهای متخصص وتاثیرگذار صنعت گردند.

اسماعیل جبری مدیر آموزش و پرورش شهرستان عسلویه نیزضمن تشکر از روحیه جهادی مدیر عامل شرکت پلی پروپیلن جم، با اشاره به کمبود فضای آموزشی در شهرستان عسلویه، ازخانواده صنعت به دلیل ساخت مدارس و همکاری با آموزش وپرورش در حوزه های مختلف تقدیر کرد.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که با افزایش تعاملات با شرکتپلی پروپیلن جم بتوان اقدامات بنیادین و پایداری را در زمینهآموزش پی ریزی کرد.  



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *