بوشهر کلکسیونی از استعداد های ناب فوتبالی است، آن را دریابید

بوشهر کلکسیونی از استعداد های ناب فوتبالی است، آن را دریابید

حسن رمضانی

🔻نماینده استان بوشهر در شورای عالی استانها در گفتگو با پایگاه خبری تاورتا، با تبریک صعود تیم ملی فوتبال ایران  به جام جهانی قطر، از بازگشت مهدی  طارمی مهاجم بوشهری به جمع ملی پوشان کشورمان و تاثیرگذاری آن در این موفقیت بزرگ ملی ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: این شادی ها  متعلق به مردم ایران است و اگر  در  بهره گیری از ظرفیت های ورزشی کشور برنامه ریزی مطلوبی صورت گیرد این موفقیت ها و شادی ها همواره ادامه خواهد داشت.

🔸حسن رمضانی با اشاره به قدمت ۷۰ ساله فوتبال در استان بوشهر بیان داشت: استان بوشهر معدن نابی از استعدادهای فوتبالی کشور است و وجود استعدادهای درخشانی همچون مهدی طارمی، مهدی قائدی، حسین ماهینی، محمد محبی،محمد دانشگر،متین کریم زاده،محمد شریفی،علی دشتی و… خود نشانگر این قابلیت هاست.

 🔸نماینده استان بوشهر در شورای عالی استانها سقوط همزمان دو تیم پارس جنوبی جم و شاهین بوشهر به لیگ یک را از تلخ ترین اتفاقات فوتبالی استان بوشهر در سال های گذشته نام برد و از عدم حمایت های لازم و به موقع مسئولان  از این دو تیم انتقاد کرد.

رمضانی گفت: جوانان و اقشار مختلف مردم استان بوشهر علاقه وافری به فوتبال دارند و برایشان پذیرفته نیست با این همه ظرفیت های بزرگ اقتصادی و انرژی به مهمترین علایق آنان بی توجهی شود.

🔸وی ادامه داد : شاهین بوشهر و ایرانجوان  این روزها اصلا حال و روز خوبی در لیگ دسته یک و دسته دو کشور  ندارند و از ضعف مدیریتی و مالی رنج می برند و انتظار داریم مسئولان استان به شکل ویژه به  مشکلات این دو تیم ریشه ای رسیدگی کنند.

🔸رمضانی با اشاره به نتایج خوب دیگر تیم استان بوشهر در لیگ یک از تلاش های مدیر عامل،کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی جم تشکر کرد و گفت: تیم پارس جنوبی جم که تازگی به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر پیوسته  است، راه سخت و دشوار، اما امیدوار کننده ای در پیش رو دارد و  به شدت نیازمند حمایت های مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی است.

  

🔸وی افزود: هر چند آقای اسدی تا کنون حمایت های خوبی از تیم داشته است  اما امیدواریم دغدغه کادر فنی ، بازیکنان و هواداران پرشور این تیم  بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

🔸نماینده استان بوشهر در شورای عالی استانها در پایان خواستار تسریع در انتصاب مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهرشد و بیان داشت: از استاندار بوشهر و وزیر ورزش و جوانان انتظار داریم به روند انتخاب مدیری کار بلد، با انگیزه  و ورزشی برای سکانداری ورزش استان بوشهر سرعت دهند تا ضمن رسیدگی به مشکلات تیم های استان، شاهد افتخار آفرینی جوانان این خطه برای کشور عزیزمان  در عرصه های مختلف ملی و بین المللی باشیم.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *