به مناسبت بیست و چهارمین مانور سراسری ایمنی و زلزله در شهرستان جم برگزار گردید

به مناسبت بیست و چهارمین مانور سراسری ایمنی و زلزله در شهرستان جم برگزار گردید

۴۵۰۰ نفر از دانش آموزان در ۲۸ مدرسه شهرستان جم از آموزش های پناهگیری و خروج ایمن و همچنین اجرای مانور در شهرستان بهرمند گردیدند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان جم؛ احمد یزدانی رئیس شعبه جم گفت: سه شنبه ۸ آذر ماه ۱۴۰۱ مصادف با بیست و چهارمین مانور سراسری ایمنی و زلزله با شعار جامعه ایمن، مدرسه تاب آور، مانور زلزله در مدرسه شهید حاجی نژاد روستای بابا مبارکی از شهرستان جم با همکاری ادارات عضو مدیریت بحران شهرستان برگزار گردید.

یزدانی بیان کرد؛ این مانور که با حضور جناب آقای دکتر احمد پور فرماندار محترم شهرستان جم، رئیس آموزش و پرورش، رئیس اداره گاز، رئیس اداره راه، آتشنشانی و اورژانس ۱۱۵ شهرستان و همچنین جمعی از والدین گرامی اجرا شد.

وی عنوان کرد؛ در این مانور دانش آموزان با نحوه پناهگیری(جاهای کم خطر و پر خطر)، خروج ایمن و حمل مصدوم توسط هلال احمر، اطفاء حریق با همکاری آتشنشانی، انتقال مصدوم توسط اورژانس ۱۱۵ و آموزش های مربوط به چک کردن شیرهای گاز و لوله های بخاری و… توسط اداره گاز بهره بردند.

در پایان رئیس شعبه جم از آموزش بیش از ۴۵۰۰ دانش آموز در این هفته با همکاری پرسنل شعبه، مربیان هلال احمر و خانه های هلال خبر داد و ابراز امیدواری کردند که با آموزش و آگاهی بتوانیم جامعه ای تاب آور در مقابل حوادث طبیعی داشته باشیم.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *