یادداشت وارده: پشت پرده حضور تيم بزرگسالان پارس جنوبي جم در اردوي اروپايي چيست؟

چرامديران باشگاه با وجود بدهي هاي فراوان اصرار به انجام اردوي اسپانيا دارند

چرامديران باشگاه با وجود بدهي هاي فراوان اصرار به انجام اردوي اسپانيا دارند

تاورتا؛ روز سيزدهم اسفندماه تيم فوتبال پارس جنوبي جم با هزينه اي كه گفته شده اسپانسر آن را تقبل كرده است جهت انجام يك اردوي ده روزه راهي اروپا و كشور اسپانيا مي شود.

اما آيا با وجود بدهي هاي فراوان به بازيكان، كادرفني تيم هاي پايه وبزرگسالان و همچنين مردم و كسبه دارد، اين اردو در پايان فصلي كه بازيكنان يكساله، كارشان با تيم تمام مي شود ضرورت دارد؟

جالبتر اينجاست كه همين بازيكنان كه به اردو ميروند و اكثراً باقراردادي يكساله عضو تيم پارس جنوبي جم هستند، نيز اول خواهان دريافت مطالباتشان هستند تا اردوي اسپانيا.

يك پيشنهاد كه شايد منفعت عمومي نيز در آن باشد اين است كه اين پول را در زير ساخت فوتبال هزينه كنند و اگر چشم ها را باز كنيم و وضعيت چمن مجموعه شهداي دانش آموز و چمن شماره دو مجموعه تختي جم را ببينيم از نور ورزشگاه شهداء شهر كه بگذريم ميتوان بهترين راه هزينه كرد اين سرمايه مردمي را ديد كه بازخورد آن مطلوب شهرستان و خودباشگاه است.

همچنين كار ارزنده ديگري كه ميشود با قسمتي از اين پول كرد حمايت از تيم هاي فعال شهرستان مثل جام جم، جنوب جم، جوان جم صيدي،شاهين علي آباد،اميد و نواب بهارستان و تيم هاي فوتبال و فوتسال موفق بخش ريز انجام داد كه نهايتاً به بازيكن سازي و آينده نگري فوتبال شهرستان و خود باشگاه پارس جنوبي جم منتج خواهد شد.
برسيم به سوالي كه ذهن اكثر هواداران را مشغول خود كرده اين است:

اسپانسر كجا بوده كه اين موقع فصل پيداشده؟

سوالي چالشي كه جواب دادن به آن فقط در حيطه مديران باشگاه است اما پرواضع است كه تاكنون نشاني از وجود اسپانسر در اطراف باشگاه تا اين زمان ديده نشده البته اگر از نام منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس جنوبي چشم پوشي كنيم.

اگر هم بر حسب ضرب المثل معروف <<هيچ گربه اي محض رضاي خدا موش نمي گيره>>هم كلاه خود را قاضي كنيم باز سوال اينجاست كه اين اسپانسر كيست كه بدون هيچ چشمداشتي هزينه ميلياردي اين اردو را تامين كرده است.

در هر صورت اميدواريم اين اردو براي تنها پنج بازي مانده فصل تيم مفيد و موثر باشد و نتايج لازم را كسب و دل هواداران و مردم را شاد كنند.

در پايان يادآور مي شويم كه باشگاهي كه به بايكنان و مربيان خود و همچنين كادر تيم هاي پايه كه كمترين توجه به آنها مي شود از يك سو و ساير طلبكاران باشگاه بدهي دارد مي تواند قسمتي از اين پول اسپانسر نامريي را به امر تسويه حساب ها اختصاص دهد كه تا چند هفته مانده به پايان فصل هم بازيكنان با انگيزه تر باشند هم مشكلات پاياني خودباشگاه كمتر.

 



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *