در ادامه پيگيري وضعيت مركز فك پلاك شهرستان جم

نشست فرماندار و راهور با صاحب امتياز مرکز تعویض پلاک

نشست فرماندار و راهور با صاحب امتياز مرکز تعویض پلاک

 

رفع موانع استانی راه اندازي مركز تعويض پلاك جم

بعد از نشر مطلبي در اينباره تاورتا پيگيري هاي زيادي در مورد عدم راه اندازي مركز فك پلاك شهرستان جم انجام داد.

با مراجعه فردي كه در نوشته گذشته خطاب به وي مطلب عدم راه اندازي اين مركز عنوان كرديم متوجه شديم كه امتياز اين مركز متعلق به خانم (م.ا) وي است.

چون اين خانم مدرك تحصيلي مربوطه داشته حدود دوسال قبل به كمك همسر خود اقدام به گرفتن امتياز تعويض پلاك شهرستان جم كرده است.

كارهاي راه اندازي و پيگيري هاي اداري آن توسط فرد نامبرده در مطلب گذشته صورت مي گرفته و وي در جلسات و نهاد هاي مربوطه بارها حضور پيدا كرده است.

از قرار معلوم چندين بار از سوي فرماندهي انتظامي، فرمانداري و حتي دادگستري به وي جهت راه اندازي اين مركز تذكرات سختي داده شده و طبق شنيده ها او متعهد شده كه هرچه زودتر كار را به سرانجام برساند.

در رابطه با اقدامات صاحب امتياز ميتوان به تهيه مكان و تجهيز آن و هزينه كرد حدوداً دويست ميليون تومان به گفته خودش اشاره كرد.

اما با صحبت هايي كه با مسئولين شهرستان داشتيم به يك نكته جالب رسيديم و آن عدم اميد به راه اندازي اين مركز توسط صاحب امتياز كنوني بود و نكته مهم تر اينكه تا كنون دو نفر بومي جهت اخذ امتياز اين مركز از سوي شهرستان معرفي شدند كه به استناد به صدور مجوز براي اين خانم كاري از پيش نبرده اند.

اما امروز با نشست فرماندار، پلیس راهور و صاحب امتیاز مرکز تعویض پلاک شهرستان، موانع آغاز به کار مركز در استان پیگیری شد و قرار شد فردا با مراجعه صاحب امتیاز به بوشهر مراحل نهایی کارها انجام شود.

اما همچنان جای تعجب از ارگاني كه مسئول صدور چنين مجوزي است باقی است که چرا طي گذشت حدودا دوسال از صدور مجوز ، پيگير راه اندازي آن نشده است وچرا به كسي ديگر نيز مجوز نمي دهد؟؟؟

تاورتا ضمن تشکر از همراهی فرماندارمحترم، فرماندهی انتظامی شهرستان، پلیس راهور و صاحب امتیاز مرکز تعویض پلاک، که به این امر اهمیت دادند پیگیری های خود را تا زمان راه اندازی مرکز ادامه خواهد داد.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *