جواد مظفری عضو شورای شهرجم و مسئول کمیته ورزش و جوانان این شورا در دیدار روز گذشته خود با دکتر احمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

جواد مظفری عضو شورای شهرجم و مسئول کمیته ورزش و جوانان این شورا در دیدار روز گذشته خود با دکتر احمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

 

ضمن عرض خوش آمد خدمت نماینده محترم و تقدیر بابت حضور در شهرستان جم، جا دارد تشکر ویژه ای داشته باشم از پاسخگویی جناب آقای تهمتن مسئول محترم دفتر نماینده که همیشه در کنار و حامی مردم هستند.

اسم تیم پارس جنوبی برای ما و مردم نشاط آور است تا جایی که بیکاری و نداشتن آب سالم را فراموش کرده ایم. اما درحال حاضر این باشگاه خیلی مشکلات دارد، مردم به این تیم اهمیت ویژه ای می دهند. بودجه این تیم محدود است و مشخص نیست چه زمانی تخصیص داده می شود. لذا خواستار حل فوری مشکلات و معضلات این باشگاه هستیم

به تیم های پایه های باشگاه باید اهمیت ویژه ای داده شود چون آینده فوتبال ما آنجاست و توجه به چمن ورزشگاه که مشکل دارد و نیازمند رسیدگی است باید در رئوس برنامه ها قرار گیرد.

در بحث اشتغال به مردم شهرستان خیلی ظلم می شود، راننده و آبدارچی غیر بومی می آورند و خیلی راحت به چارت اضافه می شوند. اما از مردم بیکار جم استفاده نمی شود.

چرا باید این ظلم به مردم جم شود؟

در بحث محله کمال آباد که تبدیل به یک معظل برای مردم شده است نیازمند حمایت شما از مردم هستیم تا این مشکلات رفع شود و مردم دغدغه و استرس نداشته باشند.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *