تقدیر معاون عمرانی وزیر کشور از مدیران شهری بهارستان

قول مساعد رئیس سازمان شهرداری‌های کشور برای افزایش سهمیه قیر یارانه‌ای، تزریق اعتبارات و کمک‌های مالی و در اولویت بودن شهرداری بهارستان برای واگذاری ماشین آلات عمرانی

قول مساعد رئیس سازمان شهرداری‌های کشور برای افزایش سهمیه قیر یارانه‌ای، تزریق اعتبارات و کمک‌های مالی و در اولویت بودن شهرداری بهارستان برای واگذاری ماشین آلات عمرانی

 

🔶به گزارش تاورتا، به منظور پیگیری و رفع مسائل و مشکلات شهر، رئیس شورای اسلامی شهرستان جم، رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان و شهردار بهارستان با معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور دیدار کردند.

🔶این نشست که با هماهنگی و همراهی دکتر موسی احمدی نماینده مردم شهرستان‌های جم،دیر،کنگان و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در محل وزارت کشور برگزار شد، با تاکید نماینده مجلس، دکتر جمالی‌نژاد نسبت به رفع مشکلات شهر بهارستان و تحقق خواسته‌ها قول مساعد داد.

🔶مهم‌ترین مسائل مطرح شده از سوی مدیران شهری بهارستان در این نشست؛ اختصاص قیریارانه‌ای مورد نیاز برای آسفالت کوچه و معابر، تکمیل ماشین آلات عمرانی و همچنین نگاه ویژه در خصوص افزایش اعتبارات و مساعدت مالی بود.

🔶مدیران شهری بهارستان همچنین با بیان مسائل ریز و درشت این شهر، گزارش عملکردی از پروژه‌ها بیان کردند.

🔶معاون وزیر کشور با تقدیر از پیگیری‌های شورا و شهردار بهارستان و حضور در تهران برای حل مسائل‌ و رفع دغدغه‌های شهروندان اظهار داشت: کاملا با شهر بهارستان آشنا هستم و در سفری که دو سال قبل به شهرستان جم داشته‌ام شخصا ساختمان شهرداری بهارستان را افتتاح کرده‌ام.

🔶دکتر جمالی‌نژاد افزود: بهارستان شهری نوپا است اما طی دو سال گذشته پروژه‌های قابل قبولی در این شهر علی‌رغم مسائل مالی‌ای که دولت با آن روبرو بود به سرانجام رسیده که همت و تلاش مدیران شهری را به خوبی نشان می‌دهد.

🔶رئیس سازمان شهرداری‌های کشور قول مساعد داد به زودی مطالبات جدی مدیران شهری و شهروندان بهارستان تحقق خواهد یافت.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *