تقدیر و تشکر رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جم از کمیته مسئولیت های اجتماعی شرکت پالایش گاز فجر جم

تقدیر و تشکر رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جم از کمیته مسئولیت های اجتماعی شرکت پالایش گاز فجر جم

یازدهمین دوره المپیاد آماده در مرحله کشوری با قهرمانی تیم دبیرستان بنت الهدی روستای باریکان به عنوان نماینده استان بوشهر به پایان رسید .

احمد یزدانی رئیس هلال احمر جم گفت: در این دوره از مسابقات با حضور ۳۱ استان و در ۸ آیتم امدادی با هم به رقابت پرداختند و در نهایت تیم ۱۴ نفره دبیرستان بنت الهدی به مقام قهرمانی کشور دست یافت .

یزدانی گفت؛ در این مسیر سخت و دشوار تا رسیدن به قهرمانی، از حمایت های ویژه کمیته مسئولیت های اجتماعی شرکت پالایش فجر جم در زمینه برگزاری بهترین دوره های آموزشی متعدد و استفاده از مربیان با تجربه و کاربلد بهره مند شدیم که مسیر قهرمانی را هموارتر نمود.

گفتنی است که کمیته مسئولیت های اجتماعی در زمینه تقویت بنیه علمی دانش آموزان، بسته های آموزشی و علمی جهت مناطق کم برخوردار و حمایت از دانش آموزان مستعد در برنامه کاری خود دارد که در نوع خود بسیار ارزشمند است و نتایج بسیار مثبتی نیز رقم زده است.

در پایان رئیس هلال احمر جم از حمایت های مهندس هاشمی مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم و کمیته مسئولیت های اجتماعی تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که در سال جدید با برنامه ریزی مستمر بتوانیم خدمات ارزشمندی ارائه نماییم .



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *