تصاویر جدیدی از ال جی جی ۶ از تمام زوایا منتشر شد

تاورتا؛اخیرا اطلاعات و تصاویر متعددی در ارتباط با LG G6 منتشر شده است که دیروز نیز در تک شات آخرین عکسی که از پنل پشتی این اسمارت فون منتشر شده بود را مشاهده کردید. امروز نیز تعدادی عکس منتشر شده که گفته می شود این گوشی را از زوایای مختلف نشان می دهد. بر خلاف عکس های قبلی که در آنها پنل پشتی جی ۶ براق به نظر می رسید، در این تصاویر پنل پشتی از طراحی مات فلزی برخوردار است. بر روی قسمت پشتی همچنین یک دوربین دوال و اسکنر اثرانگشت که دقیقا در زیر دوربین قرار گرفته به چشم می خورد.
انتظار می رود ال جی جی ۶ اواخر ماه جاری میلادی و در جریان MWC 2017 در بارسلون رونمایی شود. بر اساس شنیده ها این اسمارت فون نمایشگری ۵٫۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰×۲۸۸۰۰ دارد و نسبت نمایشگر به بدنه ۱۸:۹ است. پردازنده مورد استفاده در این پرچمدار یک اسنپدراگون ۸۲۱ چهار هسته ای است که با پردازنده گرافیکی Adreno 530 همراه شده است. همچنین این محصول احتمالا از گواهینامه IP برخوردار است و در طراحی آن از ایده ماژولار جی ۵ استفاده نشده است. همچنین یک پورت USB Type-C نیز در این اسمارت فون دیده می شود.
از آنجایی که تصاویری که در ادامه مشاهده می کنید مورد تایید رسمی قرار نگرفته اند، هنوز نمی توان بطور قطع و یقین آنها را ال جی جی ۶ دانست.

ال جی
ال جی
ال جی
ال جی
ال جی


نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *