پيام تبريك شهردار و رييس شوراي اسلامي شهرجم به مناسبت سال نو

پيام تبريك شهردار و رييس شوراي اسلامي شهرجم به مناسبت سال نو

به گزارش روابط عمومي شهرداري جم در پيام سيد احمد علمداري شهردار جم و احمد زايري رييس شوراي اسلامي شهرجم امده است:

بهار،پیام آور تعادل و تحول است در سایه تعادل، زندگی زیباتر شده و دلنواز ترو چشم نوازتر می شود.

بهار یادآور رحمت و محبت وعظمت همیشگی خداوند مهربان است و اینکه مهر او همواره به سوی همه بندگان و جنبندگان سرازیر و فراگیر است.

جهان هستی آینه دار خداست و گوشه ای از جمال و زیبایی لایتناهی پروردگار را پیش چشم ما می کشد.

بار ديگـر نوروز ايرانـي از راه رسيد تا غبار كهنگـي و ماندگـي را از چهـره طبيعت و از دلهاي ما بزدايد و شكوفه لبخند و نهال اميد را در قلبمان بارور سازد و ترانه مرغان به بزم رفته در اوج آسمان آبــي ، غنچه هاي به ناز آرميده درپرنيان سبـز نوبرگها را بيدار كند.
در آغاز سال جدید آرزوی ما برای همه شهروندان عزیز جمي ، زندگی در شهری اخلاقی، زیبا، ایمن، شاد، آباد و توسعه یافته است. آرزوهای ما برای جم و شهروندان آن، از جنس رویا و شعار نیست بلکه اهداف به دقت برنامه ریزی شده ای هستند که در سال جدید با قاطعیت و پشتکار در جهت تحقق آنها تلاش خواهیم نمود.
به امید آنکه در سایه همدلی و همراهی همه شهروندان و مسئولان ، سال آینده در شهری با اخلاق تر، زیباتر، ایمن تر، توسعه یافته تر، آباد تر و شاداب تر از امروز به استقبال بهار بنشینیم، و حالی احسن از امروز داشته باشیم.
ضمن تبريك حلول سال نو ، سال اقتصاد مقاومتي ، توليد و اشتغال ، ازدرگاه دادار هستي براي تمامي شهروندان و خانواده هاي محترمشان و سالـي خوش و سرشار از معنويـت ، مملـو از رحمت و بركت الهي همراه با دلـي روشن ، سينه اي پر از مهـر ، لبـي خندان توام با سلامتي ، شادكامي ، سعادت و موفقيت آرزومندم.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *