شهردار بهارستان در گفت وگو با تاورتا:

پروژه های عمران شهری با سرعت مطلوبی در حال اجرا است/ حل مشکلات دیرینه مردم با اجرای بلوار ورودی از سمت شهر جم

پروژه های عمران شهری با سرعت مطلوبی در حال اجرا است/ حل مشکلات دیرینه مردم با اجرای بلوار ورودی از سمت شهر جم

 

 

شهردار بهارستان گفت: با آسفالت لاین شرقی بلوار اندیشه، این بلوار در محله شهید آهنجان تکمیل شد و همچنین پروژه روشنایی بلوار در ورودی بهارستان از سمت سه راه چاهه در مراحل پایانی کار قرار دارد و پروژه احداث بلوار ورودی از سمت شهر جم نیز با سرعت مطلوبی در حال اجرا است.

به گزارش سایت خبری تاورتا، حسین یاراحمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار تاورتا اظهار داشت: با آسفالت لاین شرقی بلوار اندیشه به طول ۵۰۰ متر، بلوار در محله شهید آهنجان تکمیل شده است.

شهردار بهارستان افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ٢۰۰ میلیون تومان شامل ۱۰ هزار متر زیرسازی و آسفالت کوچه های متصل به بلوار، ٢ هزار متر سنگ جدول، ۵۰۰ متر اجرای روشنایی انجام شد که با همکاری خوبی که مردم برای عقب نشینی در حریم بلوار اندیشه دارند، امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد تکمیل بلوار در همه محلات باشیم.

وی از آسفالت قسمت های باقی مانده خیابان اصلی چاهگچی و محل اصلاح میدان قدیم شهر بهارستان خبرداد و گفت: پروژه های خوبی در سال جاری در حوزه عمران شهری شروع و یا به سرانجام می رسد که اکثر آن ها مشکلات جدی و چندین ساله مردم را رفع می کند و در حال حاضر پروژه های بهارستان با سرعت مطلوبی در حال اجرا است.

یاراحمدی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی بلوار ورودی شهر بهارستان از سمت شهر جم در محله چاهگچی عنوان کرد: مسیر چاهگچی به شهر جم پرترددترین مسیر بهارستانی ها است که به دلیل فرسودگی آسفالت و عرض کم شرایط مطلوبی نداشت اما با تکمیل و افتتاح بلوار ورودی، مشکلات دیرینه مردم به طور کلی رفع می شود.

شهردار بهارستان تصریح کرد: پروژه بلوار ورودی بهارستان در محله چاهگچی به طول ۱٣۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ٧۰۰ میلیون تومان انجام می شود که از همراهی و صبوری شهروندان عزیز در اجرای این پروژه قدردانی می کنم.

وی خاطرنشان کرد: روشنایی بلوار اندیشه از سمت سه راه چاهه نیز در مراحل پایانی کار قرار دارد و به زودی مشکل تاریکی ورودی بهارستان از سمت اتوبان حل می شود.

یار احمدی با اشاره به برنامه های شهرداری برای سال جاری گفت: در سال جاری علاوه بر عمران شهری، توسعه فضای سبز و مبلمان شهری نیز مورد توجه شهرداری و شورای اسلامی است و امیدواریم قدم های خوبی در این زمینه نیز برداریم.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *