پاسخ روابط عمومی منطقه ویژه پارس در خصوص برخی اظهارات مبنی بر اخراج نیرو در پارس جنوبی

پاسخ روابط عمومی منطقه ویژه پارس در خصوص برخی اظهارات مبنی بر اخراج نیرو در پارس جنوبی

به گزارش تاورتا و به نقل از پايگاه اطلاع رساني منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس جنوبي؛روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس در خصوص برخی اظهارات مبنی بر اخراج نیرو در پارس جنوبی اطلاعیه ای صادر کرد.

به نام خدا
روابط عمومی و امورفرهنگی منطقه ویژه پارس ، در پی انتشار برخی اخبار در محافل و فضاهای رسانه ای  مبنی بر (( اخراج نیرو در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس )) جهت تنویر افکارعمومی و آگاهی مردم بزرگوار و شریف استان بوشهر مواردی به شرح ذیل اعلام می دارد؛
١-در رسانه ها و سخنان برخی بزرگان استان ،‌سخن از عدم پرداخت حقوق ٩ ماهه کارگران در منطقه ویژه پارس  به میان آمده ،‌اتفاقی که بدون تردید با توجه به مدت زمان حضور مدیریت جدید در سازمان منطقه ویژه پارس منحصراَ مختص به مدیریت جدید نیست .
٢- در رسانه ها خبر از اخراج نیروها توسط مدیریت جدید منعکس شده است ،‌سئوال اینجاست کدام نیرو ،چه زمانی  و طی چه بخشنامه و دستورالعملی توسط مدیریت جدید اخراج شده اند ؟ اساساَ آیا نیرویی که از بدو ورود تا کنون ( پس از گذشت ٩ ماه) نه حقوق دریافت داشته و نه پرداخت بیمه صورت گرفته باشد شامل عنوان جذب و استخدام می شود؟
٣- در بدو ورود مدیریت جدید ، حل مشکلات  دهها نیروی بلاتکلیف که نه حقوق و نه منبع حقوق مشخصی برایشان تعریف شده بود و نه حتی یک برگ قرارداد کار امضاء کرده اند و نه حتی یک روز بیمه آنها محاسبه شده بود ،‌ به عنوان یک تهدید جدی مورد توجه قرار گرفت و با دستور ایشان کارگروهی ویژه جهت ساماندهی این نیروها تشکیل شده است که اصلی ترین وظیفه این کارگروه تسویه حساب مطالبات معوق این نیروها تا قبل از شب عید محسوب می شود.
٤- پس از پرداخت معوقات و مطالبات ،‌ ساماندهی و تعیین تکلیف این نیروها از جدی ترین برنامه های مدیریت جدید محسوب می شود که برگزاری دهها نشست متعدد با مدیران صنعت نفت و همفکری با مدیران مرتبط تاکنون در این راستا صورت گرفته است و با پیگیری های شخص مدیریت جدید  و همراهی مدیران صنعت نفت  این مهم محقق خواهد شد.
٥- به اطلاع مردم شریف استان بوشهر می رساند که از بدو تشکیل کارگروه حل مشکلات این نیروها ٢٠٠ نفر به این کارگروه مراجعه و با تشکیل پرونده خواهان احقاق حقشان شده اند که از این تعداد ١٠٧ نفر نیروی غیربومی ( غیراز استان بوشهر) می باشند ؟‌سئوال اینجاست چرا و چگونه در حالی که نیروهای این استان و حتی شهرستان عسلویه از بیکاری رنج می برند باید اینجا هم سهم آنها نادیده گرفته می شد و بطور مثال در ٤٥٠ نفر جذبی که مورد ادعاست ، سهم شهرستان عسلویه ،‌میزبان اصلی صنعت نفت فقط ٩ نفر باشد؟
مراتب تنها گوشه ای از آنچه بود که باید به اطلاع مردم شریف استان بوشهر رسانیده می شد ،‌بدون تردید در آینده اطلاعات جامع تری در دسترس مردم شریف ،‌صاحبان رسانه ،‌نخبگان و بزرگان استان قرار خواهد گرفت.
روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه پارس


نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *