پارس جنوبی جم هر بازی کمتر از نیم گل خورده!

پارس جنوبی جم هر بازی کمتر از نیم گل خورده!

تاورتا؛تیم پارس جنوبی جم که دیروز با عبور از سد فولاد یزد ۳۹ امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد با ۱۰ گل خورده بهترین خط دفاعی بازی ها را در اختیار دارد.

به گزارش «تاورتا»؛ میانگین گل خورده این تیم در هر بازی کمتر از نیم گل خورده است. هر بازی ۰٫۴۵ گل. این نشان می دهد تیم مهدی تارتار اصول دفاعی را به خوبی در زمین پیاده می کند. دروازه بان ابتدای فصل این تیم محمد علی رمضانیان بود که در تعطیلات زمستانی به تیم مس رفسنجان رفت. در ادامه ناصر سالاری درون دروازه این تیم ایستاد که این دروازه بان هم در تعطیلات زمستانی راهی صنعت نفت آبادان شد و این روزها غلامی دروازه بان این تیم است!

نکته جالب توجه در مورد تیم مهدی تارتار این است که خط حمله اش در ۲۲ بازی ۱۷ گل زده . یعنی در هر بازی کمتر از ۱ گل. میانگین گل زده پارس جنوبی در هر بازی ۰٫۷۷ گل است. خط حمله پارس جنوبی جم در بین ۱۳ تیم بالای جدول کمترین گل زده را داشته و تنها تیم در بین ۱۳ تیم بالای جدول است که هنوز شمار گل هایش به عدد بیست نرسیده است. این نشان می دهد پارس جنوبی جم بیشتر به دفاع و کمتر به حمله فکر می کند و از همه مهمتر اینکه اصول بازی در لیگ یک را خوب می داند. اینکه در لیگ یک کسب سه امتیاز مهم است.

البته به نظر می رسد شمار موقعیت هایی که این تیم در جریان بازی ها از دست می دهد هم زیاد است. در هفته های اخیر دست کم این تیم دو ضربه پنالتی را از دست داده است.

منبع: ورزش سه



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *