بهروزیان فر در گفتگو با تاورتا

پارس جنوبی تنها نیست/ دغدغه خانواده کاراته حل می شود

پارس جنوبی تنها نیست/ دغدغه خانواده کاراته حل می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در گفتگو با تاورتا گفت: شخصا روزانه پیگیر امور تیم لیگ برتری پارس جنوبی هستم و یک میلیارد و پانصد تومان هم اخیرا به تیم تزریق کردیم و تمام تلاشمان بکار بسته ایم که در لیگ برتر باقی بماند.
بهروزیان فر تاکید کرد: دو تیم لیگ برتری فوتبال پارس جنوبی و شاهین بوشهر در نزد ما جایگاه یکسان و برابر دارند و افتخار استان در سطح ملی هستند.
وی از تلاشهای همه همراهان و دلسوزان بویژه استاندار بوشهر، نماینده مردم شریف جنوب استان در مجلس، مدیرعامل منطقه ویژه، مدیران باشگاه پارس جنوبی و هواداران کم نظیر این تیم تقدیر و تشکر کرد و تاکید کرد: پارس جنوبی را هرگز تنها نمی گذاریم و با تمام توان حمایت می کنیم تا با قدرت در لیگ برتر ماندگار شود.

*دغدغه ی خانواده کاراته حل می شود*

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در بخش دیگر صحبتهای خود به پاسخگویی در مورد دغدغه و مشکلات ورزش کاراته پرداخت و اظهار داشت: پیگیر خواسته ها و دغدغه های منطقی خانواده بزرگ کاراته هستیم.
وی بیان داشت: طی روزهای گذشته نیز جهت پیگیری مسائل کاراته در وزارتخانه نشست داشتیم و تصمیمات خوبی نیز گرفته شد و طی روزهای آتی مشکلات این ورزش نیز حل و فصل می کنیم.
گفتنی ست ورزش کاراته با جمعیتی بالغ بر سه هزار نفر بعداز فوتبال پرجمعیت ترین ورزش فعال در استان بوشهر می باشد که افتخار آفرینی ورزشکاران این عرصه در سطح ملی باعث سربلندی استان قهرمان و پهلوان پرور بوشهر می باشد



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *