مسابقات فوتبال باشگاه‌های دسته اول

پارس جم فاتح دربی بوشهری‌ها / مصاحبه سرمربی های دو تیم

پارس جم فاتح دربی بوشهری‌ها / مصاحبه سرمربی های دو تیم

تاورتا؛ در هفته بیست و هشتم مسابقات فوتبال باشگاه‌های دسته اول، دو تیم بوشهری پارس جنوبی جم و ایرانجوان بوشهر مقابل هم قرار گرفتند که با پیروزی ۲ بر یک به نفع پارس جنوبی جم به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار تاورتا، در هفته بیست و هشتم مسابقات فوتبال باشگاه‌های دسته اول کشور  تیم پارس جنوبی جم میزبان تیم ایرانجوان بوشهر در ورزشگاه تختی جم بود.

در این دیدار که دربی تیم‌های بوشهری بود تیم پارس جنوبی‌جم حریف خود را ایران‌جوان بوشهر با شکست بدرقه کرد.

در نیمه نخست این بازی تیم پارس جنوبی جم و ایرانجوان بوشهر حملات متعددی بر روی دروازه‌های هم تدارک دیدند که این نیمه بدون رد و بدل شدن گلی به پایان  رسید.

در نیمه دوم این بازی  بازیکنان پارس جنوبی جم با شناسایی نقاط قوت و ضعف حریف توانستند توسط فرشاد محمدی دردقیقه ۶۱ و محمدحسین مهرآزما در دقیقه ۹۰  با دو گل بازی را به سود خود تمام کند اگرچه  ایرانجوان بوشهر هم با تک گل مهدی چاهکوتاه‌زاده در دقیقه ۹۳  به گل رسید اما این گل  برای آنها سودی نداشت و در نتیجه آنها زمین را با باخت ترک کردند.

پارس جنوبی جم با ۳ امتیاز این مسابقه ۴۸ امتیازی شد و در سوم جدول قرار گرفت و ایرانجوان بوشهر نیز با این شکست با ۳۰ امتیاز در جایگاه سیزدهم باقی ماند.

 

سرمربی تیم ایران‌جوان بوشهر گفت: با توجه به اینکه در آستانه عید نوروز قرار داریم بازیکنان ایرانجوان بوشهر هیچ پاداشی دریافت نکرده‌اند که از مسئولان استان بوشهر تقاضا می‌شود به داد این تیم برسند.

به گزارش تاورتا، سعید مفتخر پس از شکست تیم ایرانجوان بوشهر در مقابل پارس جنوبی جم با بیان اینکه تیم حریف در دقایق اولیه با توپ‌کشی کنترل و مهار مهاجمان ایرانجوان  را در دستور کار خود قرار داد، اظهار داشت: یکی از بازیکنان تیم ایرانجوان در دقایق اولیه بازی دچار مصدومیت شد و این مهم سبب شد تمرکز تیم به هم بخورد.

وی با بیان اینکه نخستین گل دریافتی ناشی از اشتباهات فردی بود تصریح کرد: تمام انرژی خود را برای زدن گل گذاشته بودیم که متاسفانه از روی اشتباهات فردی نخستین گل را دریافت کردیم.

سرمربی تیم ایران‌جوان بوشهر با  بیان اینکه تیم پارس جنوبی جم بازی زیبایی از خود نشان نداد افزود: در طول بازی تنها با توپ کشی سعی در بر هم زدن بازی داشت ولی بازیکنان ایرانجوان با تاکتیک‌های زیبا، بازی تماشایی از خود به نمایش گذاشتند.

مفتخر با بیان اینکه داور با سوت‌های ممتد خود سعی در کنترل بازی داشت خاطر نشان کرد: انتظار ما از داور لیگ برتری در این بازی بیشتر بود ولی بیشتر به نفع تیم حریف سوت می‌زد.

وی با بیان اینکه تیم ایرانجوان بوشهر از خطر سقوط نجات یافته است تصریح کرد: این تیم کماکان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند.

سرمربی تیم ایران‌جوان بوشهر با بیان اینکه احساس می‌شود دست‌هایی پشت پرده باشد تا به مشکلات مالی تیم ایراجوان بوشهر رسیدگی نشود تاکید کرد: با توجه به اینکه در آستانه عید نوروز قرار داریم بازیکنان ایرانجوان بوشهر هیچ پاداشی دریافت نکرده‌اند که از مسئولان استان بوشهر تقاضا می‌شود به داد این تیم برسند.

مفتخر بیان کرد: قرار بود تیم ایرانجوان بوشهر مورد حمایت یکی از دستگاه‌های اجرایی و یا شرکت‌ها قرار بگیرد ولی تاکنون وعده مسئولان استان بوشهر عملی نشده است.

 

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: با توجه به جایگاه این تیم در جدول، تیم پارس جنوبی جم با یک بازی کمتر مدعی صدرنشین لیگ یک و صعود به لیگ برتر است.

به گزارش تاورتا، مهدی تارتار بعدازظهر امروز پس از پیروزی تیم پارس جنوبی جم در مقابل ایرانجوان بوشهر با بیان اینکه بازیکنان ما بازی زیبایی ارائه دادند اظهار داشت: بازیکنان تیم پارس جنوبی با ارائه تاکتیک‌های مختلف راه‌های نفوذی حریف را مسدود کردند  و با بازی مستقیم برنامه‌های تمرینی خود را ادامه دادند.

وی با بیان اینکه تیم پارس جنوبی باید در نیمه نخست به گل می‌رسید تصریح کرد: تیم ما باید در نیمه نخست به گل می‌رسید که در این نیمه چند موقعیت خوب از دست رفت.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اظهار خوشحالی در پیروزی مقابل دربی بوشهری افزود: هر چند در نیمه نخست به گل دست نیافتیم ولی در نیمه دوم دو گل زیبا به ثمر رساندیم ولی در دقایق پایانی بازی به سبب بی دقتی بازیکنان یک گل وارد دروازه ما شد.

تارتار، هواداران تیم پارس جنوبی را یار دوازدهم این تیم دانست و افزود: هواداران تیم پارس جنوبی جم همواره در کنار ما بودند و با تشویق‌های مستمر خود به عنوان یار دوازدهم محسوب و  از آنان قدردانی می‌شود.

وی با بیان اینکه داور بازی سوت‌های قابل قبولی زد گفت: رئیس دپمارتمان داوری در روزهای حساس لیگ دسته اول توجه ویژه‌ای به بازی‌ها دارد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه حریف این تیم هفته آینده تیم  نفت مسجد سلیمان است خاطر نشان کرد: تا لحظه شروع این مسابقه تنها به فکر بازی با تیم ایرانجوان بوشهر و کسب سه امتیاز بودم و اکنون باید تاکتیک‌های خود را برای مقابله با تیم نفت مسجد سلیمان بررسی کنیم.

تارتار وضعیت تیم پارس جنوبی جم را در جدول لیگ دسته یک مناسب دانست و تاکید کرد:با توجه به جایگاه این تیم در جدول، تیم پارس جنوبی جم با یک بازی کمتر  مدعی صدرنشین لیگ یک و صعود به لیگ برتر است./تسنیم



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *