باتکمیل کار نور :

ورزشگاه تختی جم آماده میزبانی لیگ برتر فوتبال می شود/تصاویر

ورزشگاه تختی جم آماده میزبانی لیگ برتر فوتبال می شود/تصاویر

عباس دراهکی رییس اداره ورزش و جوانان با اعلام خبر فوق گفت: تمام تلاش خود را می کنیم که روز جمعه در اولین دیدار خانگی تیم پارس جنوبی جم میزبانی شایسته برای تیم پیکان و هواداران باشیم.

وی با اشاره به پیگیری های مجدانه فرماندار جم گفت: با تلاش های شبانه روزی و پیگیری های فرماندار محترم و همچنین همکاری های صمیمانه مهندس یوسفی مدیرعامل محترم منطقه ویژه و  بهرام رضاییان مدیرعامل توانمند باشگاه پارس جنوبی جم، کار تعمیر و تجهیز ورزشگاه تختی شهر جم جهت میزبانی مسابقات لیگ برتر رو به پایان است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم به نقل از نوروزی فرماندار جم اظهار داشت: کار تجهیز و نوسازی رختکن ،جایگاه ویژه و چمن مصنوعی اطراف ورزشگاه در دو روز آینده به پایان می رسد و تنها کار باقی مانده نور ورزشگاه و تنظیم آن است که امیدواریم آن نیز تا روز چهارشنبه از پیمانکار تحویل بگیریم.

دراهکی گفت: کار های باقی مانده به همراه فنس کشی و احداث حفاظ ورزشگاه نیز آغاز شده که آن هم در دو یا سه روز آینده به پایان خواهد رسید و تنها نگرانی باقی مانده نور ورزشگاه است.

عباس دراهکی افزود: با صحبت هایی که با پیمانکار نور ورزشگاه داشتیم وی قول مساعد داده است که تمام تلاش های خود را خواهد کرد تا کار نور ورزشگاه را در موعد مقرر به پایان برساند تا خللی در میزبانی بازی اول تیم پارس جنوبی جم در لیگ برتر شاهد نباشیم.

رییس اداره ورزش و جوانان در پایان ضمن تشکر از تلاش های نوروزی فرماندار جم، مهندس یوسفی مدیرعامل محترم منطقه ویژه و همچنین بهرام رضاییان مدیرعامل  باشگاه پارس جنوبی جم، شهرداری و شورای اسلام شهر جم، هییت محترم فوتبال، هواداران محترم باشگاه و همه کسانی که در این امر مارا یاری کردندگفت: باید از زحمات و همکاری های صمیمانه این عزیزان تشکر و قدردانی ویژه به عمل آید و امیدواریم با تکمیل نهایی ورزشگاه بتوانیم میزبانی شایسته در لیگ برتر فوتبال کشور باشیم.

 

تصاویر:

 

????????????????????????????????????

 



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *