همین امروز نگرش‌مان را تغییر دهیم

همین امروز نگرش‌مان را تغییر دهیم

✔️تاورتا

✍🏼یادداشت امیر صادقی‌پناه مدیر رسانه‌ای پارس جنوبی در واکنش به برخی انتقادها:

💢همین امروز نگرش‌مان را تغییر دهیم

♻️برای مایی که در این وانفسای اقتصادی و معیشتی کوچک‌ترین دلخوشی‌ها حکم آب بر آتش را دارد، فوتبال یک مرهم مناسب برای سرپوش گذاشتن روی دغدغه‌هایی است که از صبح تا شب برای حل کردن‌شان به دونده‌هایی قوی‌تر از یوسین بولت و جاستین گاتلین تبدیل شده‌ایم! فوتبالی که مثل هوادارانش دغدغه‌ای جز پول ندارد و این «چرک کف دست» است که توان جسمی و پتانسیل قهرمانی تیم‌هایش را تعیین می‌کند.
🔸اینجا در این صنعت به گل نشسته(در ایران) کار به جایی رسیده که اسکناس حرف اول را می‌زند و در روزگاری اینچنین کیست که نداند تیم‌هایی مثل پارس جنوبی با بودجه‌ای محدود محکوم به تحمل شرایطی دشوار و کشیدن رنجی عمیق برای سرپا ماندن هستند. بودجه‌ای که ما می‌دانیم و شما هم می‌دانید که کل آن به اندازه هزینه خرید یک بازیکن آن تیم پولدار خصوصی یا آن یکی صنعتی مرفه است.
همان تیم‌هایی که صفرهای قرارداد را مثل نقل روی سر فوتبالیست‌ها می‌ریزند و گویی قرار است در محفلی نورانی پُز دارندگی‌شان را بدهند، این وسط برازندگی را هم جیب پرپول تعیین می‌کند‍!
🔹در این فضای عجیب فوتبال، هر مجموعه‌ای نیاز به یاریگرهایی دارد که اگر در بحث مالی نمی‌توانند خود را درگیر کنند، از معنویات کم نگذارند؛ به قول قدیمی‌ها گاهی یک تعریف ساده خستگی را ازتن آدم بیرون می‌کند. 🔹حکایت پارس جنوبی و هوادارانش نیز جز این نیست. در شرایطی که دغدغه‌های مالی و کاهش بودجه اکثریت نفرات تیم را برای لیگ نوزدهم تغییر داده، انتقادها و گاها توهین ها و اتهام‌ها هیچ دردی از مجموعه‌ای که بی شباهت به طفلی از نو متولد شده نیست، دوا نمی‌کند بلکه نمک روی زخمی می‌پاشد که شاید تا مدت‌ها اثرش هم از پیکر تیم پاک نشود.
🔸امروز که پارس جنوبی با وجود درصدی نسبتا بالا از تغییرات در کادر بازیکنان توانسته مجموعه ای از جوان‌های بومی، با استعدادهای لیگ یکی، باکیفیت‌های لیگ برتری و باتجربه‌های موفق را دور هم جمع کند، ترکش‌های انتقادی در فضای مجازی از سوی برخی هواداران جز اینکه زحمات یک گروه دلسوز و زحمتکش را که طی یکماه گذشته برای بستن تیمی قدرتمند شبانه‌روز کار کردند، زیر سوال ببرد عایدی برای باشگاه ندارد. در این شرایط اما چه باید کرد؟ باید نگرش‌ها را تغییر داد، باید ذهن‌ها را عوض کرد ، چراکه باورهای ما چیزی بیش از آنچه به آن فکر کرده‌ و پذیرفته‌ایم نیست. درواقع حکایت امروز هواداران پارس جنوبی(که اکثریت‌شان هدفی جز سربلندی تیم‌ شهرشان ندارند) با باشگاه و دست‌اندرکاران هم چنین است که آنقدر یک موضوع را در ذهن خود تکرار کرده‌اند، آن را پذیرفته و به باورشان تبدیل شده است.
🔸به عنوان مثال باور کرده‌اند که آنها از مدیر و مربی‌ای که آبرو و رزومه‌کاری‌اش را وسط گذاشته بیشتر دلشان برای تیم می‌سوزد یا اینکه جریانی در حال تخریب پارس جنوبی است. این‌ها اما هیچ‌کدام در دنیای واقعی قابل پذیرش نیست و هیچ عقل سلیمی را پیدا نمی‌کنید که بخواهد سابقه‌اش را با چیز دیگری عوض کند.
🔹پس همین حالا، از همین امروز دست یاری به سوی یکدیگر بلند کنیم و با دور ریختن نگرش‌هایی که به باورهایی غلط تبدیل شده، برای فردایی روشن گام برمی‌داریم. اگر امید آخرین صفتی است که در انسان می‌میرد، اتحاد آخرین راهکار مبارزه با دشمنان است. بپا خیزید و برای موفقیت در لیگ نوزدهم اقدام کنید.

❇️امیر صادقی‌پناه، مدیررسانه‌ای تیم فوتبال پارس جنوبی جم
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _
WWW.TAVARTA.IR
@tavarta
———————-
❌لینک مستقیم کانال خبری تاورتا👇🏼
https://t.me/joinchat/AAAAAECQXJPrezv66VWm8A



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *