هرزه نگاري با هدف تاخت و تاز به مديرعامل منطقه ويژه پارس

هرزه نگاري با هدف تاخت و تاز به مديرعامل منطقه ويژه پارس

قضيه به مدت زمان زياد طولاني گذشته برنمي گردد، همين چندي قبل تنها در شش ماه از سال ٩٧ و در حالي كه ٤٥٠ نفر نيروي مازاد به عنوان خدماتي و آبدارچي وارد سازمان منطقه ويژه پارس شدند، سازماني كه تا ان تاريخ بيش از ٤ هزار نفر نيروي كار داشته و همواره اين حجم نيرو مورد بحث مقامات بالا بوده و بارها بحث تعديل نيرو مطرح شده بود، همه قصه از افزودن اين حجم نيرو به نيروهاي سابق اغاز شد.

در مدت زمان مديريت قبل و مديريت جديد از سوي ارگان هاي نظارتي مبحث جذب غير مجاز در سازمان مطرح شده است.
با روي كار آمدن مديريت جديد،. فشارها بر پرداخت حقوق معوقه و تعيين تكليف اين نيروها به اوج خود رسيد، از برخي مطالبات بحق كه بگذريم ، عده اي معدود با زيرپا گذاشتن اخلاق ، مَرد شريف و پاك دست صنعت نفت، سيد پيروز موسوي را مقصر تمام اين اتفاقات جلوه داده و با ترس از مقبوليت و محبوبيت بيشتر اين مدير كاركشته حملات ناجوانمردانه خود اغاز كردند.
در آخرين شاهكار اين عده مغرض ، با انتشار نامه يكي از پيمانكاران منطقه ويژه پارس كه در ان از عدم توانايي حقوق به نيروهاي مازاد سخن به ميان آمده است ، با برش سربرگ و امضا صادركننده نامه آن را به نامه مديرعامل منطقه ويژه پارس در خصوص اخراج نيروها منسوب مي كند و از ان به عنوان سند اخراج نيرو توسط سيدپيروز موسوي نام مي برد.
اين گروه كه تا بحال تلاش هاي شبانه روزي اش براي دستيابي به دست نوشته اي از سيدپيروز موسوي در خصوص اخراج نيرو ناكام مانده است در شاهكاري خنده دار نامه يك پيمانكار را به عنوان سند اخراج نيرو توسط موسوي منتشر مي كند!!!!!!!!!



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *