بی توجهی يوسفي و رضائيان به دستورالعمل وزير نفت

نفس راحت بازیکنان بومی/آیا رفقای رضائیان از باشگاه پارس جنوبی جم رفتنی می شوند؟؟؟

نفس راحت بازیکنان بومی/آیا رفقای رضائیان از باشگاه پارس جنوبی جم رفتنی می شوند؟؟؟

بند۶-۶ دستورالعمل وزیر نفت:عقد قرارداد و هرگونه دریافت کارکنان صنعت نفت از تیم ها باشگاه های ورزشی مرتبط با صنعت نفت و تیم هایی که از صنعت نفت به هر عنوان کمک مالی یا وجوهی دریافت می گنند به هر عنوان به کلی ممنوع بوده و با متخلف بر خورد انظباطی خواهد شد…

این دستورالعملی است که با امضاء وزیر به تمام شرکت های اصلی و فرعی تابعه وزارت نفت، موسسات و واحد های مستقل ستادی و صندوق های بازنشستگی ابلاغ شده و لازم الاجراست.

با توجه به این دسنورالعمل تعداد زیادی از کارکنان رسمی و قراردادی که تحت عناوین مختلف در واحد های ورزش شهرک ها و باشگاه های پارس جنوبی جم و مجتمع گاز مشغول به کارند و از دو محل دریافتی دارند باید پست خود را ترک کنند و رفتنی شوند.

اما وظیفه دستگاه های ذی ربط دولتی و نهاد های نظارتی شهرستان است که بر حسن انجام این کار نظارت کنند تا با اجرای دقیق آن راه اشتغال برای جوانان این شهرستان باز شود.

با توجه به این مصوبه و درصورت عدم نقص آن از سوی مسوولین باشگاه پارس جنوبی جم، به زودی شاهد تغییرات زیادی در حوزه آکادمی باشگاه و بخصوص مربیان تیم های امید و جوانان خواهیم بود.

گفتنی است چند نفر از مربیانی که باعث تضعیف و نابودی بازیکنان بومی در چند سال اخیرشده اند، در این لیست حضور دارند اما به دلیل نزدیکی زیاد به مدیرعامل باشگاه و حمایت محض یوسفی مدیرعامل منطقه ویژه احتمال زیرپا گذاشتن این قانون برای حفظ آنها وجود دارد که نیازمند هوشیاری مسوولین نظارتی و امنیتی شهرستان در راستای حمایت از اشتغالزایی برای نیرو های بومی است.

تصاویر دستورالعمل:



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *