معاون استاندار: ساخت بیمارستان دیر شتاب گیرد

تاورتا؛ معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت:بیمارستان در دست ساخت دیر از پروژه های مهم و اولویت دار این استان است که باید اجرای آن سرعت بیشتری بگیرد.

به گزارش «تاورتا»؛ محمد حسن باستی در بازدیدی از پروژه بیمارستان دیر افزود: همه مسئولان استانی و شهرستانی باید تمام توان و همت خود را به سرعت بخشی به این بیمارستان صرف کنند.

وی گفت: در حال حاضر دیر تنها شهرستان استان است که بیمارستان ندارد و این زیبنده ما مسئولان نظام اسلامی نیست و مردم این شهرستان حق دارند که از خدمات بیمارستان بهره مند شوند.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر افزود: روند اجرای ساختمان بیمارستان رضایت بخش بوده و امیدواریم که ساختمان در آخر بهمن ماه یا اسفند تحویل علوم پزشکی استان شود اما پیمانکار باید به عملیات اجرای محوطه سازی تلاش بیشتری کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر نیز گفت: بخش ساختمان با وجود برخی از مشکلات جزئی روند خوبی دارد و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.
ایرج بیژنی افزود: تجهیزات پزشکی این بیمارستان خریداری شده و برخی اقلام دیگر مورد نیاز بزودی وارد استان می شود.

وی گفت:نیروی انسانی متخصص بیمارستان جذب شده و مجوز به کارگیری نیروی پشتیبانی گرفته شده است.

فرمانداردیر نیز گفت: روند کار ساخت ساختمان بیمارستان نسبت به گذشته بهترشده است که به اجرای محوطه سازی آن باید سرعت بیشتری داده شود.

حمزه اعتماد افزود: یکی از دغدغه اساسی مردم و مسئولان اتمام بیمارستان دیر است تا مردم شهرستان بتوانند از خدمات سلامت بهره مند شوند.

منبع:ایرنا



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *