30 ساعت قطع تمامی ارتباطات در شهرستان جم

مسوولین و مدیرکل مخابرات استان بوشهر مردم جم را دریابید

مسوولین و مدیرکل مخابرات استان بوشهر مردم جم را دریابید

به گزارش تاورتا؛ در ۳ روز گذشته با شدت گرفتن بارندگی ها در حوزه جنوب استان بوشهر، باعث ایجاد سیل و طغیان رودخانه ها در این مناطق شد.

این در حالی است که استاندار بوشهر و دبیر جمعیت هلال احمر کشور از نزدیک مناطق بحران زده جنوب استان بازدید کردند.

آنتن دهی تلفن همراه و ثابت و اینترنت دو شهرستان عسلویه و جم در ساعت ۱۱:۵۰ شب پنج شنبه قطع شد.

این مشکل ناشی قطع فیبرنوری در کیلومتر ۳۳ جاده کنگان بود که تا ساعاتی بعد این مشکل برای شهرهای سیراف و شهرستان عسلویه حل شد.

حال پس از گذشت بیش از یک روز تنها شهرستان جم با مشکل قطعی مواجه است که استاندار بوشهر و مسوولین مخابرات وعده وصل تمامی ارتباطات تا ظهر روز جمعه دادند که هنوز این مورد تحقق نیافته است.

با گذشت ۳۰ ساعت از قطع تمام خطوط ارتباطی شهرستان جم( تلفن ثابت، تلفن همراه، اینترنت) هنوز مسوولین مخابرات استان بوشهر موفق به حل این مشکل نشده اند و تا امروز صبح شنبه هیج تماسی از جم به بیرون گرفته نشده است.

اکنون شهرستان جم شبیه یک جزیره است که مردم این دیار هیچ گونه ارتباطی با اطراف ندارند و همین امر موجب مشکلات عدیده ای برای شهروندان جمی شده است.

از مشکل قطع دستگاه های پوز در مغازه ها و دردسرهای خرید برای مشتریان تا عدم اطلاع مردم از حال و روز اقوام و خویشان خود پس از سیل روز گذشته در جم و ریز.

حال اگر در این میان اتفاق ناگواری رخ دهد، مردم با کدام وسیله ارتباطی با اورژانس، پلیس، حلال احمر و سایر ارگان های مهم تماس بگیرند؟

نکته جالب توجه در این زمینه، میتوان باز به بی مهری های صدا و سیمای استان بوشهر نسبت به مردم شهرستان جم اشاره کرد که این مشکل جدی مردم رو در خبر شامگاهی خود بازگو نکرد.



نظرات

4 پاسخ به “مسوولین و مدیرکل مخابرات استان بوشهر مردم جم را دریابید”

  1. محمد گفت:

    آقا بخدا انقد کار داریم ولی هیچ جا نمی تونیم زنگ بزنیم 😑😑

  2. علی گفت:

    استاندار محترم و مدیر کل محترم مخابرات استان بوشهر خواهشا مسئله تلفنی شهرستان جم را جدا پیگیری بکنید تا این نگرانی ها برطرف شود با نهایت سپاس

  3. محمد گفت:

    حالا اي كارن عندلا….؟
    مسيولين برين خونه بخوسين بواا..

  4. بهتر یه دو روزی سر و گوشمان استراحت کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *