كميته بي انصاف انضباطی فدراسيون فوتبال ايران چرا تجديد بازي؟؟؟؟

كميته بي انصاف انضباطی فدراسيون فوتبال ايران  چرا تجديد بازي؟؟؟؟

 

 

قدرت و لابي آبي در فدراسيون و مالكيت باشگاه آبي پوش پايتخت كه در اختيار وزارت ورزش است باعث حق خوري و ظلمي آشكار به تيم فوتبال پارس جنوبي جم شد.

هميشه شاهد حق خوري به سود تيم هاي پايتخت نشين از سوي فدراسيوني ها و يا حتي وزارتي هايي كه ادعاي دفاع از حق و حقيقت دارند، بوديم اما از حرف تا عمل فاصله بسيار است.

همه ايران و يا حتي جهان ديدند كه كروناي استقلالي ها كمتر از يك هفته خوب شد تا به بازي تراكتور برسند اما ترس از پارس جنوبي جم، اوج كرونا در اين باشگاه پرنفوذ در فدراسيون بود.

انگار استقلال با هماهنگي هاي صورت گرفته از سوي وزارتخانه ناعادل ورزش و فدراسيون تيم هاي پايتخت نشين، فقط براي پارس جنوبي در همان روز كرونا داشت و با رسيدن مصدومان و محرومان تيمش كرونا نيز از اين تيم رخت برست.

جالبتر اينكه صداوسيماي تهراني ها سكوت كرد و رسانه هايي كه دم از عدالت مي زنند نيز فقط همچنان دم از عدالت مي زنند و انگار از اين كلمه فقط براي تزئين صفحاتشان استفاده مي كنند و بويي از آن نبرده اند.

عدالت، كلمه اي كه همه تيم هاي شهرستاني در مقابل تيم هاي تهراني بايد آن را فراموش كنند.

در صورت اهميت تيم فوتبال پارس جنوبي براي استان بوشهر و شهرستان جم، بايد منتظر عكس العمل قاطع مسئولين ورزشي و سياسي استاني و شهرستاني باشيم. اين حق خوري اوج مظلوميت يك تيم شهرستاني در طول ٤٠ ساله تاريخ فوتبال كشور هستيم كه اگر دم از اسلام و مسلماني ميزنيم به دور از انصاف و تعاليم انساني و اخلاقي اسلامي است.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *