نگرانی مردم و بی توجهی مسوولین

عید مردم جنوب را با مشکلات مالی پارس جنوبی جم به تاریکی نکشانید

عید مردم جنوب را با مشکلات مالی پارس جنوبی جم به تاریکی نکشانید

صعود پارس جنوبی جم به لیگ برتر موجی از شادی در بین مردم جنوب استان و یا در سطحی بالاتر جنوب کشور به راه انداخت. با تلاش های زیادی که از سوی وزیر محترم نفت و معاونین این وزارتخانه، نماینده محترم مردم در مجلس،مدیریت منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی، مدیران باشگاه و شرکت پالایش گاز فجر جم و محموعه مدیران شهرستانی و استانی در میان هیاهوی فراوان شرایط برای میزبانی لیگ برتر در شهرستان جم فراهم شد.

این در شرایطی بود که مشکلات سخت افزاری و زیرساخت های شهرستان جم برای میزبانی مناسب لیگ برتر نبود اما با تلاش های فراوان مسوولین نامبرده این مشکلات حل شد و مردم جنوب کشور مسرور به استقبال لیگ برتر رفتند.

اما با اعلام اینکه طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نمی تواند در بحث ورزش حرفه ای هزینه کند، با حمایت های مالی پتروشیمی های منطقه کار تا نیمه های فصل خوب پیش میرفت که کم کم بحث عدم پرداختی به بازیکنان پیش آمد و اولین جرقه های حاشیه در این تیم به گوش رسید.

امروز نیز شنیده هایی از اعتصاب بازیکنان و کادر تیم بزرگسالان و بدهی های فراوان باشگاه به مربیان و بازیکنان تیم های پایه و بدهی هایی که به فروشگاه های زیادی داردبه گوش می رسد که باعث ایجاد نگرانی های فراوانی برای مردم و هوادارانی شده است که در میان مشکلات اجتماعی، اقنصادی و آلودگی هوا و… بسیاری از  ساعات خود را صرف حمایت از این تیم می کنند و از دلمشغولی های روزانه آنها کاسته می شود.

این دلخوشی را از مردم نگیرید

جناب آقای مهندس زنگنه وزیر محترم نفت، جناب آقای مهندس کاردر معاون محترم وزیر، سرکار خانم الماسی و سایر نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، استاندار محترم جناب آقای گراوند، مهندس یوسفی مدیرعامل محترم منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی؛ مردم جنوب استان و جنوب کشور از شهرهای جنوبی استان فارس و شمالی استان هرمزگان و همچنین بیست و پنج هزار هوادار متعصب پارس جنوبی که در سرما و گرما از لیگ دسته دوم کنار این تیم بودند از همه شما عاجزانه خواهشمندیم:

لطفامثل گذشته با کمک به تیم فوتبال پارس جنوبی جم، اجازه ندهید در میان همه مشکلات معیشتی و اقتصادی دلخوشی ما را از ما بگیرند

این تیم نه منبع مالی دارد، نه منبع درآمد یا اسپانسری اما تا اینجای فصل با تلاش های مدیریت باشگاه نتایج درخور شان و بسیار خوبی در فصل اول حضور خود در لیگ برتر گرفته که جای تشکر از همراهی و تلاش همه شما عزیزان و مجمعه همراهتان است.

مردم و هواداران باشگاه از شما می خواهند اجازه ندهید تلاش های مدیریت باشگاه، کادرفنی و بازیکنان ، هواداران و همچنین تلاش های دلسوزانه خودتان در شاد کردن مردم این خطه بی ثمر باقی بماند.

بیاید با حل مشکلات مالی تیم محبوب پارس جنوبی جم عیدی ارزشمندی به مردم دردمند این شهرستان، در آستانه عید نوروز بدهید تا با خاطری خوش سال را به پایان و سال جدید را آغاز کنند.

 



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *