يادداشت وارده:

صدا و سيماي استان بوشهر دنبال چيست؟

صدا و سيماي استان بوشهر دنبال چيست؟
  • این روزها تیم فوتبال پارس جنوبی جم در سایه حمایت مسئولین ، یکدلی کادر فنی و بازیکنان و پشتوانه تماشاگرانی که می توان گفت در کشور بی نظیر هستند ، چشم همه مردم ایران را به نزدیک ترین نقطه خورشید به زمین دوخته اند .
    یکی از کارکردهای اصلی صدا و سیما کمک‌ به توسعه فرهنگی و معرفی ظرفیت ها و فرصت های گردشگری اقتصادی هر منطقه از ایران است ، فوتبال ظرفیتی است که به واسطه ان دور افتاده ترین نقاط جهان برای این دهکده شناخته می شوند .
    صدا و سیمای مرکز بوشهر علی رغم بودن ظرفیت های زیادی در شهرستان جم تا کنون گامی در جهت معرفی برنداشته است .
    تعزیه جم بهترین ظرفیتی است که می توان در صورت حمایت جهانی شود .
    آیین های و سبک های عزاداری شهرستان بسیار غنی می باشد که گوشه ای کوچکی از ان بوسیله یک سایت به نمایش گذاشته شد که مورد توجه شبکه چهار سیما قرار گرفت .
    آب و هوای بسیار خوب شهرستان در کنار باغهای مرکبات و نخیلات جم و فاصله کم تا خلیج فارس بهترین ظرفیت گردشگری و اقتصادی این نقطه است که در صورت حمایت می تواند تاثیر بسیار زیادی بر اقتصاد شهرستان بگذارد ، اما صدا و سیمای مرکز استان ما هیچ گامی در این زمینه برنداشته است .
    دانشکده فنی مهندسی به عنوان یک برند علمی در شهرستان هر سال ، همایش ها و سمینارها بسیار قوی در سطح ملی برگزار می کند که می تواند مبنای تهیه چندین برنامه علمی شود ولی تا کنون در حد یک خبر هم پوشش داده نشده است .
    کردستان بوسیله یک رقص و بلوچستان با دونی به واسطه حمایت صدا و سیمای خود معرفی شدند اما رقص سه دست جم که ریشه در هماهنگی ، یکدلی و یکرنگی دارد خط قرمز صدا و سیما استان بوشهر است .
    ظرفیت انسانی و توانمندی های فردی شهرستان نیز هیچ جایگاهی در کنداتور پخش مرکز بوشهر ندارد .
    این ها چند مورد از هزاران فرصت شهرستان می باشند .
    همین صدا و سیما که امروز به واسطه صدر نشینی تیم پارس جنوبی جم در ایران و به حول و قوه الهی به جهان معرفی خواهد شد مشهور شده است .
    زمانی که تیم پارس جنوبی در راه صعود به لیگ برتر بود هرگز از سوی مرکز استان حمایت نشد “ننگ ما ننگ ما صدا و سیمای ما ” شعار هر هفته تماشاگران جمی بود.
    امروز صدا و سیما بخاطر یک وعده عذا که حق قانونی وی نیز نمی شود میخواهند سناریوی انتقال تیم پارس جنوبی رقم بزنند .
    برنامه ای که قبل از شروع لیگ به واسطه حمایت فرماندار و دلسوزی خانم الماسی در نطفه خفه شد بار دیگر باعث گریه بر قبر خالی شده است .
    متاسفانه یکی از اعضای شورای اسلامی شهر جم که قدرت تجزیه و تحلیل شرایط ندارد و اعتقاد به روش پوپولیستی به واسطه مشاوره گرفتن از چنین افرادی دارند ، بدون درک چنین سناریوی گفته های گزارشگر بازی را تایید می کنند و بدترین حمله ها به پالایشگاه فجر جم می کند .
    وی حداقل نمی تواند بداند که ورزشگاه فعلی ، تیم پارس جنوبی به واسطه وجود پالایشگاه در شهرستان می باشد .
    ایا تهیه یک وعده عذایی ارزش بردن آبروری شهرستان و بزرگترین پالایشگاه گاز خاور میانه دارد ؟
    اگر صدا و سیمای بوشهر دلش بحال مردم ما می سوخت در قبال هزاران تبعات زیست محیطی ، بیکاری جوانان ، آبدارچی پروازی ، فاصله طبقاتی ایجاد شد در شهرستان ، مستاجر شدن مالکان تعطیلی فرودگاه جم‌ و … برنامه تهیه می کرد .
    پس کمی فکر کنیم و مانند سایر اعضای شورای اسلامی اگر هم قرار است اقدامی صورت دهیم در مجرای قانونی آن پیگیری کنیم و اب به آسیاب کسانی که چشم دیدن جم ندارند نریزیم .
    جم امروز در کنار پارس جنوبی جهانی است صدا و سیمای بوشهر اگر میخواهد بازی تیم ما پخش کند باید پول بدهد .
    اگر عضو شورای شهر جم کمی درک و سواد رسانه ای داشت باید پیگیر پخش بازی های صدر نشین از شبکه های سراسری می بود نه دلخوش به سیمای بوشهر .


نظرات

6 پاسخ به “صدا و سيماي استان بوشهر دنبال چيست؟”

  1. علیرضا گفت:

    با سیه دل چه سود گفتن وعظ
    نرود میخ آهنین در سنگ

  2. وحید گفت:

    الحق و والانصاف که حرف حق رو زدید . درمورد جابجایی باید بگم بنده خودم دانشجوی دانشکده فنی جم بودم و دیدم که کل شهرستانهای استان چجوری دارن له له میزنن که این دانشکده رو انتقال بدن . من نمیدونم جم چه هیزم تری به هم استانیای عزیز فروخته که چشم دیدن پیشرفت بخشی از استان خودشونم ندارن.اینا خودزنیه ! بیخودی به استانمون انگ محروم بودن نچسبوندن . متاسفانه برخیا تو استان محرومن؛ از قوه عقل و شعور محرومند . از حسادت نداشتن محرومند و استان را هم محروم کردند.حررررف از جابجایی تیم پارس جنوبی زدن هم اشتباهه . اگرم این فقط حرف باشه از روی حسادت و برای بردن تیم به حاشیه است . اصلا همان حرف اخر شما ، یا پول بدهند بازی پخش کنند یا اصلا همان بهتر که پخش نکنند .

  3. بازیچه گفت:

    صدا و سیمای بوشهر جزیره ای و بسته و تنگ نظر عمل کرده تا به حال …
    در مورد فوتبال جم و تمامی چیزهایی که وظیفه داشته کوتاهی کرده !
    تریبون و رسانه دست اوناست ، درسته . ولی ما هم خوب می فهمیم که ناله کردن برای یه بشقاب غذای پالایشگاه کم ذلتی نیست ….. .
    از صدا و سیما چه انتظار ؟!

  4. علی گفت:

    فارسی ترین مردمان ایران همین مردم جم هستند لهجه و گویش محلی آنها فارسی روان هست … یعنی در زمانهای قدیم این منطقه متعلق به بوشهر نبوده و حال هم باید صدا و سیمای این استان اینچنینی از ما تعریف کند … گزارشگر بازی کینه و نفرت مسئولین استان را با گزارش خودش به گوش مردم جم رساند … به نظر من باید عسلویه – جم – پارسیان – مهر و گلدار را یک استان کرد تا دیگه این دهن کجی ها رو از یک اماتور تازه به دوران رسیده صدا و سیما نشنفیم … انسان عاقل هیچ وقت برای شکمش حرف نمی زند … من مطمئنم ما زیادی به بوشهر و مسئولینش احترام قائل هستیم … توف به غیرتت که تو تریبون ملی آبروی مردمان استانت رو بردی … فهمیده بودم آنقدر بهت غذا می دادیم که نفس ات بند بیاد … والله من همکارام شهرستانی هستند یه دید دیگه نسبت به جم و مردمانش پیدا کردند با این گزارش …

  5. بازیچه گفت:

    دنبال یه لقمه نون حلال 🙂

  6. پارس جنوبی جم گفت:

    خیلی مسخره است این صداوسیما و کارهاش کجا بود این گزارشگر و شاهین بهرام نزاد لیگ یک به روی خودشون نمیذاشتن بیان جم گزارش بدن
    همه گزارش رادیوی تو سرما و گرما به دوش حجت عبدالهی از بچه خوب کنگان بود الان به سادگی این جوان خوب رو حذف کرد
    گزارشگری که توی لیگ یک خیلی خوب گزارش میداد و با فرهنگ جم و جمی ها اشناست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *