شهردار جم انتخاب شد.

شهردار جم انتخاب شد.

شنیده ها حاکی از انتخاب شهردار جم در جلسه شورای شهر دارد.

با اینکه دو عضو شورای شهر یعنی پریشان و رفیعی پور مخالفت خود را با شهردار غیر بومی اعلام کرده اند و صریحا گفته اند که زیر صورت جلسه شهردار غیر بومی به عنوان مخالف امضا می زنند، دو عضو دیگر همچنان مصر بر شهردار غیر بومی می باشند. در این میان رییس شورای شهر هم با تردید زیاد و شاید اجبار ناشی از بعضی ملاحظات دوستی و… ، هنوز مجبور به همراهی با دو عضو موافق شهردار غیر بومی است.

اما شهردار انتخابی کیست؟

ظاهرا ایشان حیدری، معلم حرفه و فن و ریاضی مدارس جم در اوایل دهه هفتاد شهرستان جم می باشد و سوابقی محدود در شهرداری شهر بوشهر در سالهای اخیر دارد که به واسطه دوستی با میگلی نژاد، شهردار بوشهر، برای شهرداری شهرهای عالی شهر و چغادک نیز معرفی گردیده است که مورد قبول شورای آن شهرها قرار نگرفته است.

اما چرا کار به جایی رسیده است که به هر قیمتی باید یک فرد غیر بومی شهردار جم باشد؟

آیا افرادی شایسته تر از ایشان با سوابقی بهتر و علمی تر در شهرستان نداریم؟

آن وعده های شفافیت در انتخابات شهردار و جلسات شفاف انتخاب شهردار به کجا رفته است؟ این همه پنهان کاری برای چیست؟

اینقدر ترس از برنامه خواستن از نیروهای شاخص بومی برای چیست؟ می ترسیم توانمندتر از غیربومی خود را در آزمون انتخاب نشان دهند؟ که اگر چنین باشد، چه افتخاری برای ما بالاتر از آن.



نظرات

2 پاسخ به “شهردار جم انتخاب شد.”

  1. مهدی گفت:

    اولین اشتباه شورای شهردار معرفی گزینه ای به نام ماندگار بود که سرانجام این انتخاب و پافشاری جهت شهردار شدن ایشان بی نتیجه ماند و حال دومین اشتباه شورای شهر در حال رقم خوردن می باشد و اون انتخاب فردی که هیچ رزومه و پیشینه روشنی ندارد و حتی تحصیلات مرتبط و سابقه فعالیت اجرایی در این زمینه ، شورای شهر جم باید بر روی گزینه های بومی نیز تمرکز داشته باشه خوشبختانه افراد با تحصیلات مرتبط با این پست در شهرستان کم نیستند حداقل یکبار درخواست برنامه از این عزیزان داشته باشند شاید در این بین باشند کسانی که برنامه های خوب و عملیاتی جهت اجرا داشته باشند اگر هدف آوردن غیربومی ناکارآمد می باشد از این گزینه ها در شهر کم نداریم نیاز به وارادات نیست و از همین افراد استفاده بشه ضمنا در مجموعه خود شهرداری نیز افرادی با تجربه و کارایی بالا همچون جناب نیکخواه و سایر دوستان حضور دارند و فکر نمی کنم برای شهردار شدن چیزی کم داشته باشند.

  2. بوشهری گفت:

    اقای حیدری دارای لیسانس عمران و در مرحله ارایه پایان نامه د فوق لیسانس گرایش ترافیک بوده و در دو مرحله به مدت ۹ سال معاونت عمرانی شهرداری بوشهر بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *