سراسیمگی شهردار جم در اعلام پروژه های دهه فجر

سراسیمگی شهردار جم در اعلام پروژه های دهه فجر

هر ساله در دهه فجر معمولا ادارات مختلف پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی خود را اعلام می کنند. از پروژه های قابل افتتاح شهرداری که باید گذشت. چون عملا پروژه ای را برای افتتاح ندارند، با وجود اینکه ۹۰ در صد پروژه ها از دوره شهردار سابق جم آغاز و یا سه روز بعد از رفتنش یعنی هفته دولت کلنگ زنی گردیده است که عملا پروژه های زمان او محسوب می گردد.

اما اگر به پروژه های اعلامی برای کلنگ زنی دقت کنیم، به پروژه هایی برمی خوریم مانند پارکینگ طبقاتی که هنوز حتی تملک آن ها کامل انجام نگرفته و حتی پیمانکار آن پروژه ها مشخص نگردیده است. در حالی که رسم بر این است که مثلا فرماندار یا مدیران ارشد، زمانی پروژه ای را کلنگ زنی می کنند که حتی پیمانکار، کار تجهیز کارگاه را هم در محل پروژه انجام داده باشد.

نکته دیگر تعریف پروژه هایی است که گویای جیب پر شهرداری از ترکه شهردار سابق است. پروژه هایی که هنر شهرداری و شورا نیست. مثلا ساختمان اداری تجاری شورا.

اما پروژه جا افتاده ای نیز به چشم می خورد که جای سوال از دو تن از اعضای شورا است که از شورای قبل در شورای حاضر نیز حضور دارند و آن پروژه خیابان ساحلی است که به موازات خیابان ساحلی ابن سینا (روبروی فروشگاه کوروش) از خیابان پژوهش شاخه می گیرد تا بلوار ولیعصر. پروژه ای که با جوسازی های زیاد،  دیگران را در عدم اجرای آن مقصر و محکوم به نگاه محله ای کردیم. حال چرا بعد از ۶ ماه، هنوز کار تملک آن با وجود یاران همراه به اتمام نرسیده است؟ کاری که ۵ روزه قابل حل بود!!!



نظرات

یک پاسخ به “سراسیمگی شهردار جم در اعلام پروژه های دهه فجر”

  1. شهروند گفت:

    خبری که نوشته شده خیلی بچگانه و تخلیه وارانه نوشته شده . امیدوارام شاهد درج چنین خبرهای بی محتوایی از سایت تاورتا نباشیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *