رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم خبر داد : تعطیلی دو واحد تهیه مواد غذایی شهر جم بدلیل عرضه قلیان

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم خبر داد : تعطیلی دو واحد تهیه مواد غذایی شهر جم بدلیل عرضه قلیان

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم عنوان داشت: در راستای کنترل و پایش سلامت و امنیت مواد غذایی، جهت حفظ سلامت مردم  و جلوگیری از ترویج فرهنگ استفاده از قلیان ،دو واحد صنفی بدلیل عرضه قلیان و بی توجهی به تذکرات بازرسین بهداشت محیط، با هماهنگی مسئول محترم اماکن عمومی نیروی انتظامی پلمپ شدند.

احمد قاسمی اضافه نمود: در سال جاری  بدلیل تخلفات بهداشتی  و جهت حفظ  سلامت مردم  تا کنون ۱۱ واحد متخلف تعطیل و پرونده متخلفین جهت برخورد قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

وی همچنین افزود : متصدیان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی موظفند جهت حفظ سلامت مصرف کننده گان، ماده ۱۳ قانون مواد خوردنی،آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی را رعایت نمایند که در صورت مشاهده نواقصات بهداشتی و بی توجهی به قانون و تذکرات بازرسین بهداشت محیط نسبت به تعطیلی این اماکن اقدام خواهد شد.

قاسمی اظهار داشت: همشهریان عزیز در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی سراسر کشور می توانند با سامانه ۱۹۰ مدیریت ثبت شکایات مردمی  وزارت بهداشت بصورت شبانه روزی تماس حاصل نمایند و بازرسین در اسرع وقت نسبت به پیگیری شکایت و رفع نقص اقدام خواهند نمود.



نظرات

یک پاسخ به “رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم خبر داد : تعطیلی دو واحد تهیه مواد غذایی شهر جم بدلیل عرضه قلیان”

  1. مجید گفت:

    حالا کجاها تعطیل شده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *