با حضور پرشور هواداران؛

تیم پارس جنوبی جم در یک قدمی صعود به لیگ برتر قرار گرفت/ لیگ برتر ما داریم می‌آییم

تیم پارس جنوبی جم در یک قدمی صعود به لیگ برتر قرار گرفت/ لیگ برتر ما داریم می‌آییم

تاورتا؛ در هفته سی‌ودوم مسابقات فوتبال باشگاه‌های دسته اول تیم پارس جنوبی جم با پیروزی در برابر ملوان بندر انزلی ضمن صدر نشینی در جدول لیگ دسته اول در یک قدمی صعود به لیگ برتر قرار گرفت.

به گزارش تاورتا، در هفته سی‌ودوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز  تیم پارس جنوبی جم میزبان تیم ملوان بندر انزلی بود.

تیم پارس جنوبی جم در بازی‌های پایانی مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشورکه تنها برای صعود به لیگ برتر می‌اندیشد تمام توان خود را برای تحقق این مهم بکار گرفته بگونه‌ای که هر هفته برای صعود به لیگ برتر امیدوارتر می‌شود.

در مسابقه امروز که تیم پارس جنوبی برای کسب ۳ امتیاز خانگی  وارد میدان شده بود در نیمه نخست با حملات گسترده‌ای که بر روی تیم حریف  تدارک دید با دفاع پرقدرت تیم ملوان بندر انزلی مواجه می‌شد و این فرصت‌های مهم به هدر رفت.

در همین حال تیم ملوان بندر انزلی که با تیم پارس جنوبی هم امتیاز بود در مارتن پر فراز و نشیب دیدار هفته سی‌ودوم تمام تلاش خود را بکار گرفت تا شاید  نتیجه این بازی حداقل به تساوی بکشاند که در نیمه نخست، این مهم محقق شد.

با آغاز نیمه دوم، تیم پارس جنوبی جم با تغییر تکنیک‌های خود حملات بر روی دروازه حریف با دقت بیشتر تدارک دید که در دقیقه ۵۶ بازی در حالی که ۱۱ دقیقه از نیمه دوم گذشته بود سعید محمدی‌فر با توپی که بر روی دروازه حریف ارسال شده باشد با شوت سرکش خود توانست دروازه تیم ملوان را باز کند تا موجی از خوشحالی در ورزش‌دوستان استان بوشهر به ارمغان بیاورد.

پس از این گل، تیم ملوان که خود را بازنده این رقابت می‌دید حملات خود را برروی دروازه تیم پارس جنوبی جم گسترش داد ولی دروازه جمی‌ها همچنان بسته نگه داشته شد.

بازیکنان تیم پارس جنوبی جم  که با تشویق مداوم هواداران خود مواجه  بودند همچنان به حملات خود ادامه دادند که شش دقیقه پس از گل نخست در دقیقه ۶۲ بار دیگر توسط بازیکن تکنیکی خود علی دشتی دروازه تیم ملوان گشوده شد و تیم پارس جنوبی جم به دومین گل خود دست یافت.

تیم ملوان که خود را بازنده این رقابت می‌دید قدری از امیدهای خود برای صعود به لیگ برتر از دست داد ولی تیم پارس جنوبی جم با پیروزی ضمن صدر نشینی جدول لیگ دسته اول در یک قدمی صعود به لیگ برتر قرار گرفت.

تیم پارس جنوبی جم با این پیروزی ۵۹ امتیازی شد و نام خود را در صدر جدول لیگ دسته اول ثبت کرد.

 

تارتار: هنور به طور قطعی ‌به لیگ برتر صعود نکرده‌ایم

مهدی تارتار بعدازظهر امروز پس از پیروزی تیم پارس جنوبی جم در مقابل ملوان بندر انزلی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  بسیار خوشحالم که توانستم شادی هواداران تیم پارس جنوبی را فراهم کنم اظهار داشت: در این بازی هواداران به عنوان یار دوازدهم سنگ تمام گذاشتند که از آنان سپاسگذاری می‌شود.

وی با بیان اینکه به فکر دو بازی آینده هستم گفت: هنور به طور قطعی تیم پارس جنوبی به لیگ برتر صعود نکرده‌ که دو بازی آینده بسیار مهم  و نتیجه آن تاثیرگذار است.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه آخرین بازی خانگی تیم پارس جنوبی جم با تیم بادران تهران است افزود:  آخرین بازی تیم پارس جنوبی جم با تیم بادران تهران در جم است که امیدواریم جشن صعود به لیگ برتر با پیروزی بر بادران تهران برگزار شود.

تارتار با بیان اینکه بازی امروز بسیار مهم و سنگین بود خاطر نشان کرد: بازی سنگینی بود و بازیکنان ریسک نکردند و در نیمه نخست  تیم حریف ارزیابی شد و در نیمه دوم با استفاده از نقاط ضعف تیم ملوان، به دو گل دست یافتیم.

وی با بیان اینکه چند موقعیت گل از دست رفت افزود: خدا را شاکریم که در این بازی سخت توانستیم سه امتیاز بازی کسب کنیم و صدر نشین جدول لیگ دسته اول شویم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه  از ۲۲ بازی بدون باخت یک رکورد به دست آورده‌ایم تصریح کرد: تیم پارس جنوبی جم  توانست در ۲۲ بازی بدون باخت یک رکورد در لیگ دسته اول ثبت کند.

 

مایلی‌کهن: تیم ملوان هنوز شانس برای صعود دارد

محمد مایلی کهن عصر امروز پس از باخت تیم ملوان بندر انزلی در مقابل پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران با تسلیت جان باختگان حادثه سیل در آذربایجان و کردستان به وضعیت  دیدار امروز پرداخت و اظهار داشت:  تیم پارس جنوبی جم در این بازی خوب درخشید و بازی زیبایی از خود به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه تیم پارس جنوبی جم استحقاق پیروزی بود تصریج کرد: تیم ملوان در کورس قهرمانی امتیاز این مسابقه را واگذار کرد.

سرمربی تیم ملوان با تبریک یه تارتار  گفت: دوست داشتم امروز دست پر به گیلان برگردم ولی متاسفانه این‌گونه نشد که از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

مایلی‌کهن افزود: واقعیت فوتبال همین است ما راضی به رضای خداوند هستیم و این باخت چیزی از ارزش‌های تیم ملوان کم نمی‌کند.

وی با بیان اینکه اگر کوتاهی در این بازی رخ داد از طرف خودم بوده  تصریح کرد: تیم پارس جنوبی‌جم شایستگی این داشته که به این جایگاه رسیده و حتما برای صعود به لیگ برتر شایستگی لازم دارد.

سرمربی تیم ملوان بندر انزلی با بیان اینکه ما ناامید نیستیم خاطر نشان کرد: با باخت در مقابل تیم پارس جنوبی‌جم ناامید نیستیم و هنوز تیم ملوان بندر انزلی شانس برای صعود به لیگ برتر دارد.

مایلی‌کهن با بیان اینکه تیم ملوان در این فصل با حداقل‌ها بسته شد افزود: باشگاه ملوان با همین حداقل‌ها که به تیم داده راضی هستیم.

وی وضعیت داوری را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: داوری بازی مطلوب بود و هیچ بهانه‌ای برای ایراد از آنان وجود ندارد.

سرمربی ملوان بیان کرد: یک بازی خانگی با تیم خونه به خونه داریم که امید داریم پیروز این میدان تا برای صعود به لیگ برتر امیدوارتر باشیم.

منبع: تسنیم



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *