تجلیل از ۱۲۰ مربی پرورشی دیر

تجلیل از ۱۲۰ مربی پرورشی دیر

تاورتا؛ همزمان با هشتم اسفند سالروز تشکیل نهاد امور تربیتی روز یکشنبه در آیینی از ۱۲۰ مربی پرورشی شهرستان دیر تجلیل به عمل آمد.

به گزارش «تاورتا» به نقل از ایرنا؛ امام جمعه موقت دیر در این آیین گفت: بهترین فرصت برای مربیان پرورشی فرصت تربیت دانش آموزان است که باید قدر بدانیم.

حجت الاسلام ابراهیم بحرانی افزود: مربیان پرورشی باید دانش آموزان را با معارف و ارزش های اسلامی آشنا کنند تا انسان صالح در جامعه تربیت شود و بهترین راه تربیت عمل خود مربی است.

رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: حوزه پرورشی از تاثیرگذارترین نیروها در مدارس هستند که وظیفه آنان انتقال اندیشه های ناب دینی به دانش آموزان است.

محمود حق دوست افزود: برای اینکه تربیت صحیح و اصولی در ذهن دانش آموزان موثر واقع شود، همه ارکان مدرسه باید کمک کنند.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش دیر گفت: تعلیم و تربیت هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است که همه باید در این زمینه فعال شوند.

اسماعیل مختارزاده ضمن قدردانی از همه فرهنگیان این شهرستان افزود: معاونت پرورشی شهرستان در امور فرهنگی، هنری، دینی تمام تلاش خود را برای تربیت دانش آموزان بکار می گیرد و در این زمینه موفقیت های زیادی در سطح شهرستان، استان و کشور کسب کرده است.

مسئول امور تربیتی اداره آموزش و پرورش دیر به ایرنا گفت: در این مراسم ۱۲۰ تن از مشاوران، مربیان پرورشی و تربیت بدنی، مربیان بهداشت با لوح سپاس و هدایایی تجلیل شدند.

حبیب اسدی افزود: همچنین در این مراسم از خبرنگاران ایرنا، فارس، مهر، صدا وسیما و سایت های فعال شهرستان که با این نهاد همکاری خوبی داشتند، تجلیل و قدرانی به عمل آمد.

وی گفت: در مسابقات فرهنگی و هنری سرود و تئاتر امسال ۲ هزار دانش آموز حضور داشتند که نفرات برتر به مرحله استانی معرفی می شوند.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *