تارتار: از نتیجه بازی رضایت ندارم/داور بازی راضی‌کننده سوت نزد

تارتار: از نتیجه بازی رضایت ندارم/داور بازی راضی‌کننده سوت نزد

تاورتا: سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: صعود تیم پارس جنوبی جم به لیگ برتر هدف اصلی مسئولان است چراکه در این زمینه همه شرائط به ویژه حمایت مدیران فراهم است.

به گزارش «تاورتا» به نقل از تسنیم؛ مهدی تارتار بعدازظهر امروز پس از تساوی تیم پارس جنوبی جم در مقابل مس کرمان با بیان اینکه بازی دو نیمه متفاوت بود اظهار داشت: نیمه نخست این بازی با گل زودهنگام تیم مس کرمان در دقیقه دوم بازی شیرازه تیم از هم پاشید و در این نیمه در پی جبران گل خورده بودیم.

وی با بیان اینکه در نیمه دوم با توجه به تذکراتی که به بازیکنان داده شد توپ و میدان در اختیار تیم ما قرار گرفت گفت: در این نیمه، بازی در میانه زمین رقم می‌خورد و تیم حریف بیشتر حالت تدافعی داشت.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه می‌توانستیم پیروز میدان باشیم خاطر نشان کرد: بازیکنان پارس جنوبی از فرصت‌ها خوب استفاده نکردند و کرمانی‌ها هم با ارسال توپ‌های کوتاه از حمله‌های تدارک دیده شده ممانعت می‌کردند.

تارتار با بیان اینکه داور بازی راضی‌کننده سوت نزد گفت: با توجه به اینکه تیم مس کرمان ۶ بازیکن لیگ برتری در اختیار دارد و مدعی صعود به لیگ برتر است بازیکنان تیم پارس جنوبی جم در این بازی خوب درخشیدند هر چند از نتیجه بازی رضایت ندارم ولی بازیکنان بازی خوبی به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه بازی بعدی تیم پارس جنوبی جم با تیم راه آهن تهران است تصریح کرد: با توجه به شناخت این تیم  تلاش می‌شود پیروز این بازی باشیم تا مسیر برای صعود به لیگ برتر هموارتر شود.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه  صعود به لیگ برتر هدف مسئولان است افزود: صعود تیم پارس جنوبی جم به لیگ برتر هدف اصلی مسئولان است چراکه در این زمینه همه شرائط به ویژه حمایت مدیران فراهم است.

تارتار با اشاره به حساسیت‌های بازی ۸ تیم برتر جدول لیگ دسته یک گفت: هر ۸ تیم برتر لیگ دسته یک برای صعود به لیگ برتر می جنگند چراکه امتیازهای این تیم‌ها نزدیک هم است و این بازی‌ها برای تیم‌ها حکم فینال دارد.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *