به مناسبت دهه فجر

مسابقات آمادگی جسمانی بانوان شهرستان جم برگزار شد + تصاویر

مسابقات آمادگی جسمانی بانوان شهرستان جم برگزار شد + تصاویر

تاورتا؛مسابقه آمادگی جسمانی بانوان شهرستان جم به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد.

در ششمین روز از دهه مبارک فجر از سوی هیئت ورزش های همگانی شهرستان جم یک دوره مسابقات آمادگی جسمانی قهرمانی بانوان شهرستان جم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تاورتا، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد روحیه نشاط و تلاش برای گسترش ورزش در بین بانوان شهرستان است.

عباس دوراهکی با بیان اینکه بانوان شهرستان جم همواره در سطح کشور خوش می درخشند افزود: در سال جاری افتخاراتی همچون نائب قهرمانی بانوان سافت بال در لیگ کشوری و انتخاب ۱۰ نفر از آنها به اردوی تیم ملی سافت بال ایران، حضور تیم آمادگی جسمانی در مسابقات قهرمانی کشور در استان فارس، اعزام تیم داژبال به مسابقات قهرمانی کشور در اهواز وصعود افتخار آمیز بانوی جمی به قله کلیمانجارو توسط بانوان جمی صورت گرفت.

وی خاطر نشان کرد: این موفقیت ها گرو همکاری و کمک مسئولین شهرستان است که جا دارد از حمایت های فرماندار و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر جم که همیشه یار و یاور ما در برگزاری مسابقات بودند تشکر ویژه کنم.

این دوره از بازی ها با حضور ۸۰ شرکت کننده در ۷ رده سنی مطابق با قوانین و آیین نامه فنی فدراسیون ورزش های همگانی کشور در سالن ورزشی نشاط جم برگزار شد.

در پایان با حضور دوراهکی رئیس اداره ورزش و جوانان، نیرومند رئیس هیئت همگانی و نصیری رئیس هیئت های ورزش های روستایی شهرستان جم، با اهدای لوح سپاس و هدایایی به نفرات اول تا سوم رده های سنی تقدیر شد.

 

تصاویر:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *