بلاتکلیفی پارس جنوبی جم در استانه فصل جدید لیگ برتر

بلاتکلیفی پارس جنوبی جم در استانه فصل جدید لیگ برتر

نقل و انتقالات هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر ایران «جام خلیج فارس » به زودی آغاز می شود
دو سال پیش بود که تیم پارس جنوبی جم در عین ناباوری و درخشش جوانان گمنام جواز حضور در لیگ برتر را گرفت. سال گذشته در اولین تجربه حضور، رتبه ششم جدول را به دست آورد.
در آستانه فصل جدید هنوز در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برد.
به نظر می‌رسد هنوز باشگاه موفق به تسویه حساب با بازیکنان و کادر فنی خود نشده است. محدودیتهای مالی مانع بزرگی را پیش روی پارس جم قرار داده است به طوری که بیم آن می رود که بازیکنانی که به واسطه درخشش در فصل قبل از طرف باشگاه های دیگر پیشنهادهای زیادی دارند، با پایان یافتن قراردادشان در شروع نقل و انتقالات به تیم های دیگر منتقل شوند. فاجعه بارتر از آن که کادر فنی نیز هنوز قراداد فصل جدید خود را امضا نکرده اند واگر مشکلات مالی باشگاه مرتفع نگردد امیدی به بستن یک تیم خوب که ضامن بقای تیم در لیگ برتر شود نیست و ممکن است پارس جنوبی جم به سرنوشت تلخ دیگر تیم هم استانیش شاهین بوشهر تبدیل شود؛ تیمی که با وجود پتانسیل و استعداد ها و همچنین وجود منابع حمایتی در سایه تلاش و کوشش مسئولین میتواند اندکی از ناملایمات و کمبود های صنعت نفت را در حق این خطه جنوب جبران کند.

شاید یک اقدام مثبت و پیگیری و تلاش مسئولین در اندک زمان باقی مانده تا نقل و انتقالات تیم محبوب جنوبی ها رو از این وضعیت نجات دهد و دوباره موجی از امیدواری در بین علاقه مندان و مردم جنوب ایجاد کند؛ امیدی که می‌توان در سایه آن استعدادها و چهره های فوتبالی زیادی را ار خطه جنوب به ورزش و فوتبال کشور در سال های آینده معرفی کند.



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *